امام جمعه خارگ:

نیروی دریایی سپاه آمریکا را در خلیج فارس ذلیل کرده است

امام جمعه جزیره خارگ افزود: نیروی دریایی سپاه آمریکا را در خلیج فارس خوار و ذلیل کرده است.

نیروی دریایی سپاه آمریکا را در خلیج فارس ذلیل کرده است به گزارش خبرنگار گروه استانهایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،حجت‌الاسلام موسی کمالی صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه دریایی جزیره خارگ اظهار داشت: در بحث ولایت مداری رخصتی وجود ندارد، هیچ چیزی به اندازی ولایت مداری سفارش نشده است.

وی اضافه کرد: اگر ما پیشرفتی داریم و سر بلندی داریم از ولایت است، بدون ولایت عزتی وجود نخواهد داشت، کسانی همراه امام بودن بعد از رحلت امام (ره) مقابل انقلاب و ولایت ایستادند.

امام جمعه خارگ بیان کرد: اگر از ولایت دور شدیم از همه چیز خود گذشته‌ایم. در قرآن هم آمده است که دشمن اصلی ما یهود است و این یهود با ولایت سر سازگاری ندارد و متاسفانه عده‌ای در کشور جیره‌خوار آن‌ها هستند و در پی تخریب هستند، سپاه رمز و راز ماندگاری‌اش و محبویت این عزیزان ولایت‌مداری است.

وی افزود: آمریکا باید از سپاه ما عصبانی باشد، در هشت سال دفاع مقدس که ما هرچه داریم از شهدا داریم، آمریکا به صورت مستقیم در خلیج فارس به جنگ ورود پیدا کرد و این سبز پوشان سپاه چه بلایی به سر این یاوه گویان آوردند.

کمالی بیان کرد: متاسفانه کسانی در خانه خدا حضور دارند و خود را خادم الحرمین میدانند که به جایی که به خدا ایمان داشه باشد و از خدا کمک بخواهد به آمریکا پناه برده است.

وی تصریح کرد: باید همه کمک کنیم مشکلات داخلی کشور حل شود. با حضور سردارانی مانند سردار سلیمانی ما مشکلی در خارج نداریم، ولایت مداری نباید گفتاری و نوشتاری باشد، مردم‌داری اصول انقلاب ما است و باید خدمتگذار مردم باشیم.

کمالی اظهار داشت: اگر امنیتی در خلیج فارس داریم مدیون همین فرزندان ایران اسلامی در سپاه دریایی هستیم. نیروی دریایی سپاه آمریکا را در خلیج فارس خوار و ذلیل کرده است.

امام جمعه خارگ گفت: فرمانده اسبق سپاه دریایی خارگ با اخلاص تمام در این شش سال در کنار اهالی شریف خارگ بودن و مردم قدردان این زحمات هستند. نکته بارز ایشان وارد حاشیه نشدن بود. عده‌ای در جزیره خارگ کارشان ایجاد حاشیه برای مسئولان است، امیدواریم مسئولان وارد این حاشیه‌ها نشود و مردم‌دار باشند.

انتهای پیام/ز

نیروی دریایی سپاه آمریکا را در خلیج فارس ذلیل کرده است

برچسب ها: امریکا ، خارگ ، انقلاب ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.