امام جمعه یزد؛

حاکمان آل سعود از مجریان اصلی نقشه‌های شوم آمریکا در منطقه

امام جمعه یزد مجری تحولات اخیر منطقه و تصمیم اخیر آمریکایی‌ها در تهدید و تحریم‌های جدید علیه ایران را حاکمان آل سعود دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد به تحولات اخیر منطقه و تصمیم اخیر آمریکایی‌ها در تهدید و تحریم‌های جدید علیه ایران اشاره کرد و افزود: حاکمان آل سعود از مجریان اصلی نقشه‌های شوم آمریکا در منطقه هستند.

وی ادامه داد: عربستان و برخی دولت‌های منطقه با همدستی صهیونیست‌ها و آمریکایی هدفشان ضربه زدن به اصل نظام اسلامی و رسیدن به اهداف شومشان است، باید مردم و مسئولان با همدلی در مقابل دسایس کفر جهانی ایستادگی کنند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: هدف دشمنان و اذناب منطقه‌ای آن‌ها جلوگیری از تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در بین ملل اسلامی و خاورمیانه با بهره گیری از دلار‌های نفتی و اسلحه آمریکایی است.

ناصری یزدی به نقش عراق در منطقه و پیروزی‌های بزرگ مردم این کشور بر داعش نیز اشاره کرد و گفت: همانطوری که مقام معظم رهبری بار‌ها تاکید کرده اند ملت و دولت عراق باید در برابر مکر آمریکایی‌ها خیلی هوشیار باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد اظهار کرد: داعش دست پرورده آل سعود و آمریکاست و همه دنیا به خوبی به ماهیت دشمنان انقلاب اسلامی واقف هستند، باید بر مقاومت و هوشیاری خود بیفزاییم.

ناصری یزدی تصریح کرد:دشمنان حدود ۴۰ سال است از تمام اهرم‌ها و فشار‌ها برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده می‌کنند، ولی به حول قوه الهی با اطاعت از ولایت فقیه و وحدت کلمه مردم، تمام توطئه‌ها خنثی شده است.

امام جمعه یزد به توطئه‌ها فرهنگی دشمنان برای تغییر هویت نظام و انقلاب به عنوان یک مساله مهم توسط دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمنان بشدت در قالب یک برنامه دقیق به دنبال تغییر در فرهنگ جامعه هستند.

ناصری یزدی بیان کرد: برای تغییر هویت و تضعیف فرهنگ دینی و اعتقادات مذهبی مردم و جوانان در برهه کنونی دشمنان از طریق فضای مجازی و تولید برنامه‌های ضد فرهنگی به دنبال تحقق اهداف پلید خود هستند.

امام جمعه یزد گفت: باید مردم و مسئولان با بیداری و بصیرت برای پیشگیری از اهداف سوء فرهنگی دشمنان علیه مقدسات و نسل جوان با جدیت و خیلی آگاهانه اقدام کنند که سهل انگاری به هیچ وجه پذیرفته نیست.

ناصری در بخشی از خطبه‌ها یاد و خاطره امام جمعه فقید یزد و اردکان مرحوم آیت‌الله روح خاتمی را گرامیداشت و بر نقش وی در انقلاب و خصوصیات اخلاقی و مردمی بودن آن مبارز خستگی ناپذیر اشاره کرد.

وی همچنین به اهمیت اقتصاد مقاومتی و همکاری مردم با مسئولان برای اجرایی شدن توصیه‌های مقام معظم رهبری در این رابطه به عنوان یک ضرورت در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/ص

آمریکایی ها به دنبال فتنه و آتش افروزی در منطقه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار