فرمانده انتظامی شهرستان دیر:

یک‌میلیارد ریال کالای قاچاق در محور دیر کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: با توقف یکدستگاه خودرو در محور دیر بیش از یک‌میلیارد ریال کالای قاچاق و بدن مجوز گمرکی کشف شد.

یک‌میلیارد ریال کالای قاچاق در محور دیر کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سرهنگ فرهاد آراوند صبح امروز در نشست با خبرنگاران در بندر دیر با بیان اینکه تمام نقاط استان بوشهر تحت رصد شبانه‌روزی پلیس قرار دارد اظهار داشت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تمام مناطق شهرستان دیر تحت رصد شبانه‌روزری پلیس قرار دارد.

وی از کشف کالای قاچاق در محور دیر خبر داد و تصریح کرد: در راستای برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، و حمایت از تولید ملی، ماموران انتظامی شهرستان دیر در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس شهرستان دیر با اشاره به کشف بیش از ۲ هزار تخته پتوی قاچاق از این خودرو خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو توقیف شده تعداد یک‌هزار ۵۰۰ تخته پتو مسافرتی و ۵۰۰ تخته پتو تک نفره فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ فرهاد آراوند ارزش کالای کشف شده را برابر نظر کارشناسان یک میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: در این زمینه یک نفر متهم دستگیر و به همراه کالای قاچاق و خودرو توقیفی برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی شهرستان دیر منتقل شد.

انتهای پیام/ز

یک‌میلیارد ریال کالای قاچاق در محور دیر کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.