رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان;

سازماندهی دانش آموزان پیشتاز در استان سمنان

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان از هدف‌گذاری برای جذب و سازمان‌دهی بیش از ۳۰ هزار دانش‌آموز پیشتاز در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا عامریان رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان در نشست مرکز مطالعات و پژوهش‌های سازمان دانش‌آموزی استان سمنان گفت : سمنان همواره در جذب و سازمان‌دهی دانش‌آموزان پیشتاز ، از استان‌های نمونه و برتر کشور بوده است.


وی با اشاره به اینکه عملکرد مثبت کیفی در کنار عملکرد مثبت کمی در جذب و سازمان‌دهی دانش‌آموزان پیشتاز همواره موردتوجه سازمان دانش‌آموزی استان سمنان بوده است اضافه کرد: نمود و جلوه اثرات فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی در اردوهای تشکیلاتی مشخص می‌شود و استان سمنان هرساله از استان‌های برتر کشور در این مهم محسوب می‌شود.


جذب 22 هزار دانش‌آموز پیشتاز در استان سمنان


رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با بیان اینکه سال گذشته حدود 22 هزار دانش‌آموز پیشتاز در استان سمنان جذب و سازمان‌دهی شده بودند تصریح کرد: امسال جذب و سازمان‌دهی بیش از 30 هزار دانش‌آموز در استان سمنان را هدف‌گذاری کرده‌ایم.


عامریان با اشاره به اینکه جذب حدود 30 درصد دانش‌آموزان استان سمنان در سازمان دانش‌آموزی اقدامی بزرگ و مهم است اضافه کرد: هم‌اکنون کار جذب دانش‌آموزان پیشتاز در هر سه مقطع تحصیلی در مدارس استان سمنان آغازشده است.


وی با بیان اینکه ظرفیت برنامه‌ریزی مناسب برای دانش‌آموزان در سازمان دانش‌آموزی استان سمنان وجود دارد عنوان کرد: امروز به تعداد کافی مدرس استانی و ملی برای آموزش مهارت‌های تشکیلاتی در استان سمنان وجود دارد.


رئیس سازمان دانش‌آموزی با تأکید بر نقش مهم مرکز مطالعات و پژوهش‌های سازمان دانش‌آموزی استان سمنان گفت: برنامه‌ریزی برای به‌کارگیری این ظرفیت‌ها به‌منظور استفاده از روش‌های نوین تربیتی وظیفه مهمی است که مرکز مطالعات و پژوهش‌های سازمان دانش‌آموزی استان سمنان بر عهده دارد.


عامریان تأکید کرد: مرکز پژوهش‌های سازمان دانش‌آموزی استان سمنان که به ابتکار این سازمان در سال گذشته تأسیس شد؛ امروز وظیفه دارد تا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خوب سال گذشته خود را امسال نیز ادامه دهد.


انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.