راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در شهرستان دیر برگزار شد

راهپیمایی پرشور ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در شهرستان دیر برگزار شد.

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در شهرستان دیر برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امروز سراسر شهرستان دیر، شاهد حضور گسترده، پرشور و پرصلابت حافظان شجاع و غیور خلیج تا ابد فارس در محکومیت ظلم و استبداد بود؛ مردمانی که در روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در صفوف به هم فشرده حماسه یکدل و یک صدا آوای مرگ شیطان بزرگ، آمریکا و اسرائیل جنایتکار و متجاوز را فریاد زدند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکارد‌هایی بر ضرورت تداوم مبارزه با ظالمان و حمایت از مظلومان در جهان تاکید کردند. شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر اسکتبار انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم و فرییکاری استکبار جهانی به نمایش گذاشتند. مردم شهرستان دیر با غیرت، شرف، حریت و آزادگی امروز به صحنه آمدند و یکپارچه، متحد، همدل و همصدا عزت و سرفرازی اسلام، مسلمانان و آزادگان جهان را در جای جای این کره خاکی در گوش زمان و زمین طنین افکندند.

امام جمعه دیر در این مراسم در جوار شهدای گمنام شهر دیر ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان گفت: دشمن اصلی ایران آمریکا است و بر ما است که عمق دشمنی آمریکا علیه ایران را به نسل جوان منتقل کنیم.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی ضمن تقدیر از حضور پر شور مردم در این مراسم اظهار داشت: ملت ایران هیچ‌گاه دست از ولایت برنداشته و با حضور در این مراسم علاوه بر تأکید بر حفظ آرمان‌های انقلاب، ولایت‌مداری خود را به جهانیان اثبات کردند. ۱۳ آبان سرآغاز احیای هویت اسلامی و بیداری ملت‌های ستم‌دیده است. ۱۳ آبان متعلق به آحاد ملت است و فضای سیاسی امسال برای سردادن شعار مرگ بر آمریکا و افشاگری اقدام‌های استکبار جهانی مناسب است.

حسینی با بیان اینکه دشمن اصلی ایران آمریکا است و بر ما است که عمق دشمنی آمریکا علیه ایران را به نسل جوان منتقل کنیم، اظهار داشت: غفلت جوانان از دشمنی آمریکا با ملت ایران می‌تواند آن‌ها را به انحراف بکشاند.

انتهای پیام /پ

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در شهرستان دیر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.