پرداخت 10 میلیارد تومان تسهیلات به صنایع شهرستان پارس‌آباد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۳ صنایع کوچک و متوسط در شهرستان پارس‌آباد پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود:  با توجه به این که سال گذشته 13 طرح و واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده بودند در راستای رفع رکود و برگرداندن این واحدها به چرخه تولید 10 میلیارد تومان تسهیلات به آنها پرداخت شده است.

وی افزود: امسال نیز 3 میلیارد تومان تسهیلات برای رونق واحدهای تولیدی، صنعتی  و کشاورزی در شهرستان پارس‌آباد پرداخت شده است که امیدواریم با صرف تسهیلات ارائه شده در واحدها شاهد راه‌اندازی چرخه فعالیت این واحدها باشیم و به تمامی اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: از یک هزار و 400 طرح موجود در استان 50 طرح شاخص شناسایی شده که در صورتی که به نتیجه برسند می‌توانند برای 15 هزار نفر اشتغال ایجاد کنند و به همین منظور تلاش ما بر این است طرح‌های شاخص تا دو یا سه سال آینده به بهره‌برداری برسند.

 

انتهای پیام/ح

شناسایی 50 طرح شاخص صنعتی در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.