تقابل وایکینگ ها و لاجوردی پوشان برای حفظ رکورد 60 ساله

در چارچوب مرحله پلی آف رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، تیم های سوئد و ایتالیا جمعه ( امشب ) در استکهلم به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مرحله پلی آف رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، تیم های سوئد و ایتالیا جمعه ( امشب )در استکهلم به مصاف هم خواهند رفت.

تیم ملی ایتالیا در مرحله گروهی صعود به جام جهانی، در خارج از خانه مقابل اسپانیا با نتیجه 3-0 شکست خورد تا همان شکست، مانع صعود مستقیم‌شان به روسیه شود و حال باید در مرحله پلی آف با سوئد دیدار کنند. همچنین سوئدی ها در مرحله مقدماتی صعود به جام جهانی نتایج درخشانی کسب کردند و موفق شدند فرانسه را شکست دهند و نتایج پرگلی را مقابل تیم های لوکزامبورگ 8-0، 6-0 اسلواکی و 4-0 بلاروس بدست آوردند. قهرمان چهار دوره جام جهانی، آزمون مهمی برابر آبی زرد ها خواهد داشت و شاگردان ونتورا امیدوارند رکورد 60 ساله شکسته نشود، هر چند که سوئد نیز نشان داده می‌تواند حریف قدرتمندی باشد ولی ایتالیا هیچ بهانه ای برای عدم کسب پیروزی نخواهد داشت و امیدوارند مانند هردوره در جام جهانی حضور داشته باشند.

تیم ملی سوئد نیز نتایج درخشانی کسب کرد و در 8 بازی خود در خانه، تنها متحمل 1 شکست شده و 4 پیروزی و 3 تساوی سهم آنها در دیگر بازی ها بوده است. ایتالیا نیز در 5 بازی اخیر خود شکست ناپذیر بوده و 4 پیروزی و 1 تساوی به دست آورده است و با این حال، آخرین دیدار 2 تیم که در یورو 2016 برگزار شد، با برتری 1-0 ایتالیا به پایان رسید.

در مجموع 11 تقابل 2 تیم، 6 پیروزی برای ایتالیا و 5 تساوی به دست آمده و سوئد تا به حال موفق به شکست ایتالیا نشده است. به علاوه آخرین بار در مقدماتی جام جهانی 2014، سوئد در پلی آف به مصاف پرتغال رفت و در مجموع 4-2 شکست خورد و آخرین حضور ایتالیا در پلی آف به سال 1998 باز می‌گردد که آنها موفق شدند روسیه را شکست داده و در رقابت ها حضور یابند.

برای سوئد، میکائل لاستیگ محروم است و  زاتزا نیز نمی تواند ایتالیا را همراهی کند.

گفتنی است، دیدار سوئد و ایتالیا از ساعت 23:15 و به قضاوت یونیت چاکر در استکهلم برگزار می شود.

انتهای پیام/

پیش بازی سوئد - ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.