پرداخت بدهی ادارات کهگیلویه و بویراحمد به شهرداری‌ها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت بدهی دستگاه‌های اجرایی این استان به شهرداری‌ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال با تدبیر مسئولان و متولیان امر 30 میلیارد تومان اعتبار برای دستگاه‌هایی که در کمیسیون ماده 100 و 70 بدهکار شهرداری‌ها شده‌اند، اختصاص یافت.

وی خواستار پرداخت بدهی ادارت به شهرداری‌ها شد و افزود: به طور حتم در صورت پرداخت بدهی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری‌ها شاهد ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هستیم.

احمدی با اشاره به گستردگی حوزه فعالیت و خدمات دهی شهرداری‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ایجاد درآمد پایدار ادامه داد: به طور حتم جلوگیری از هرگونه انحراف در خدمات دهی این مجموعه نیازمند نظارت مستمر توسط شخص شهردار و مسئولان امر است.

نماینده عالی دولت با تاکید بر اینکه مدیریت شهری دور پنجم اعم از شوراها و شهرداران از حاشیه‌ها دوری کنند و تنها باید بفکر خدمت به مردم و توسعه خدمات شهری و رشد فرهنگ شهرنشینی باشند، تصریح کرد: ورود به حاشیه‌ها هیچ دستاوردی جز متضرر شدن مردم و شهر ندارد.

احمدی بحث اقلیت و اکثریت را یک اصل پذیرفته شده در دمکراسی دانست و گفت: البته این دلیلی بر این نیست که اکثریت به نظرات اقلیت بی توجهی کرده و در واقع هرآنچه خود صلاح می‌دانند بدون در نظرگرفتن نظرات کارشناسی اقلیت لحاظ کنند.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود اعضای شورای شهرهای این استان از سهم خواهی در مدیریت شهری دوری کرده و هیچ حقی جز خدمت به مردم و توسعه شهر برای خود قائل نباشند.

انتهای پیام/ش

بدهی ادارات کهگیلویه و بویراحمد به شهرداری‌ها پرداخت می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار