پردیس دانشگاه پیام نور؛

افتتاح پردیس دانشگاه پیام نور خرم‌آباد

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان از افتتاح پردیس دانشگاه پیام نور خرم‌آباد و صرف ۱۱ میلیارد اعتبار برای بهره‌برداری از آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ منوچهر ططری رئیس دانشگاه پیام نور لرستان  با اشاره به اینکه پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد در مساحت ۱۴ هکتار و در زیربنای ۱۲ هزار مترمربع احداث شده است، اظهار داشت: این مجموعه شامل ساختمان اداری، سوله ورزشی چند منظوره، ساختمان کارگاهی و آزمایشگاهی و ۲ ساختمان آموزشی است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای احداث پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد ۱۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: در حال حاضر این فضا مورد استفاده دانشجویان قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به اینکه ۸۰ رشته گرایش تحصیلی در دوره کارشناسی در دانشگاه پیام نور خرم آباد تدریس می‌شود، افزود: همچنین در ۱۲ رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه، دانشجو پذیرش می‌شود.

ططری با بیان اینکه دانشگاه پیام نور خرم آباد پیش از این در مجموعه دهکده المپیک وزارت ورزش و جوانان، در یک ساختمان استیجاری مستقر بود، تصریح کرد: البته دانشگاه پیام نور برای مناسب سازی این ساختمان و در راستای استفاده آموزشی، هزینه‌هایی را کرده است که پس از کسر اجاره بها باید یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان به دانشگاه پیام نور پرداخت شود.

وی با تاکید بر اینکه هنوز برای دریافت این مبلغ منتظر هستیم، افزود: پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد نیازمند به حصار کشی و تجهیز و احداث فضای سبز است، لذا با دریافت این مبلغ برای رفع مشکلات پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد اقدام می‌کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به اینکه برای تکمیل مجموعه پردیس دانشگاه پیام نورخرم آباد ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: افتتاحیه رسمی پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد را در ۳۰ آبان ماه خواهیم داشت.

انتهای پیام/م

پردیس دانشگاه پیام نور خرم‌آباد افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.