بهره برداری از درمانگاه بسیجیان در یاسوج

با حضور استاندار درمانگاه شفاء بسجییان استان کهگیلویه و بویراحمد در مسکن مهر نجف آباد یاسوج به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛فرمانده سپاه فتح استان گفت: این درمانگاه با زیر بنای بیش از هزار و 200 متر مربع در سه طبقه با هدف ارائه خدمات درمانی در منطقه ای کمتر برخوردار ساخته شد.


سردار بوعلی مدت زمان اجرای ساخت این طرح را 7ماه اعلام کرد و افزود: اعتبار هزینه شده برای ساخت و تجهیز این درمانگاه بیش از 40 میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات موسسه بسیجیان و بنیاد تعاون سپاه تامین شده است.


وی با بیان اینکه مشابه این طرح در شهرستان گچساران در حال اجرا است گفت: به زودی در شهر دهدشت و دیگر شهرستان های استان به صورت مرحله ای درمانگاه بسیجییان ساخته می شود.


بوعلی با بیان اینکه در این درمانگاه خدمات پزشکان عمومی، پزشکان متخصص و دندان پزشکی به مردم ارائه می شود افزود: بیماران تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز با معرفی از این دو نهاد حمایتی به صورت رایگان در این درمانگاه پذیرش می شوند.


وی گفت: در این درمانگاه خدمات آزمایشگاهی، فیزیوترابی، رادولوژی و سنوگرافی نیز ارائه می شود.


فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه بیمارستان تخصصی 25 تختخوابی شهر یاسوج نیز دارای پیشرفت کاری 100 درصدی است افزود: پیش بنی می شود این بیمارستان نیز تا پایان سال جاری تجهیز و به بهره برداری برسد.


استاندار هم در این مراسم گفت: سپاه پروژ های مهمی در حوزه های ورزشی، بهداشت و درمان و خدمات عمومی در سطح استان در دست ساخت دارد که این کارها شایسته تقدیر است.


احمدی افزود: این طرحها هم از نظر مصالح و هم به لحاظ استحکام زیبایی معماری از کیفیت خوبی برخوردار است که شایسته است سایر دستگاه های از این طرح ها الگو برداری کنند.

انتهای پیام/د

بهره برداری از درمانگاه بسیجیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.