شکوهی مطرح کرد؛

کمک ۶۰۷ میلیون تومانی انجمن رادیولوژی ایران به زلزله زدگان

رئیس انجمن رادیولوژی ایران از کمک ۶۰۷ میلیون تومانی نقدی به زلزله زدگان کرمانشاه توسط اعضای این انجمن خبر داد.

کمک ۶۰۷ میلیون تومانی انجمن رادیولوژی ایران به زلزله زدگانبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلال شكوهی رئیس انجمن رادیولوژی ایران با اشاره به وقوع زمین‌لرزه در غرب کشور اظهار کرد: انجمن رادیولوژی ایران ضمن ابراز همدری با زلزله‌زده‌گان كرمانشاه وظیفه خود می‌داند تا در این برهه حساس در كنار مردم عزیز و داغ‌دیده استان كرمانشاه باشد و در برآوردن نیازهای آنها كمک های لازم را ارائه دهد.

وی افزود: بر همین اساس در اولین ساعات بعد از وقوع زلزله به‌دنبال جلسه اضطرای كه در سازمان نظام پزشكی تشكیل شد، در همان روز ٤٠ نفر از متخصصان رادیولوژی از سراسر كشور اعلام آمادگی كردند كه در مناطق آسیب دیده برای انجام امورات تخصصی رادیولوژی حضور داشته باشند.

رئیس انجمن رادیولوژی ایران ادامه داد: اسامی این داوطلبان طی نامه‌ای رسمی به سازمان نظام پزشكی ارسال شد که نكته قابل توجه در این لیست وجود برخی اساتید برجسته و پیشكسوت دانشگاهی در این لیست بود.

شكوهی یادآور شد: انجمن رادیولوژی و شعبه‌های استانی آن با فراخوانی كه در جامعه رادیولوژی داده‌اند تا کنون حدود٦٠٧ میلیون تومان كمك نقدی برای كمك به زلزله زدگان جمع آوری كرده اند كه از طریق مراجع ذی صلاح و با كمك متخصصان رادیولوژی كرمانشاه صرف كمك به مردم زلزلزله زده خواهد شد.

رفع كمبودهای نیروی انسانی متخصص و تجهیزات رادیولوژی

وی با بیان اینکه مقداری از این مبلغ در روزهای اول صرف تهیه نیازهای اولیه زلزله زدگان شد و در بین زلزله زدگان توزیع گردید ،گفت: رادیولوژیست‌های استان البرز هم در اقدامی دیگر ٤٠كانكس خریداری و به مناطق زلزله زده ارسال كرده‌اند.

رئیس انجمن رادیولوژی ایران اعلام کرد: انجمن رادیولوژی ایران از محل جمع آوری كمک های نقدی یک دستگاه رادیولوژی CRخریداری كرده كه در طی روزهای آینده در یكی از مراكز درمانی سرپل ذهاب نصب خواهدشد.

شكوهی خاطرنشان کرد: انجمن رادیولوژی ایران با معاونت درمان استان كرمانشاه و مسولان مربوطه در تماس مداوم است تا اگر در روزهای آتی در خصوص خدمات مربوط به رادیولوژی كمبودی و نیازی در مناطق زلزله زده مشاهده شود نسبت به رفع كمبودهای نیروی انسانی متخصص و تجهیزات رادیولوژی ، اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار