دستگیری عامل نشر کلیپ ویدئوی تخریب صندوق صدقات در اردبیل

عامل تهیه و نشر کلیپ ویدئوی مربوط به تخریب و سرقت صندوق صدقات در استان اردبیل شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی قهرمان طالع سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اردبیل افزود: در پی رصد و پایش شبکه‌های اجتماعی کارشناسان پلیس کلیپی از تخریب صندوق صدقات کشف کردند.

وی افزود: در این کلیپ افرادی با حالت استهزا اقدام به تخریب و سرقت صندوق صدقه یکی از مؤسسات خیریه می‌کردند و اقدام خود را در فضای مجازی منتشر کردند.

سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گفت: در ادامه کارشناسان نسبت به شناسایی و دستگیری عوامل تهیه و تولید این کلیپ اقدام کردند.

قهرمان طالع تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی متهم شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی به همراه تجهیزات فنی دستگیر شده و به پلیس فتا انتقال یافت.

وی ادامه داد: متهم دستگیرشده در ابتدا منکر هرگونه اقدامی در این خصوص بوده که طی ارائه و مشاهده مستندات دیجیتال به بزه ارتکابی اعتراف و درنهایت نامبرده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان با یادآوری ماده ۷۴۶ قانون جرائم رایانه‌ای (هتک حیثیت و نشر اکاذیب) از شهروندان خواست، ضمن پرهیز از هرگونه اقدام درزمینه‌ی تشویش اذهان عمومی در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق شماره تماس ۱۱۰ درمیان بگذارند.

 

انتهای پیام/ع

تخریب و سرقت صندوق صدقه در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.