بیمارستان آیت اله بروجردی (ره)؛

مشغول به کار شدن ۴۰۰نفر در بیمارستان آیت اله بروجردی (ره)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:۴۰۰ نفر نیرو در این بیمارستان مشغول به کار خواهد شد و ۴۵ نیروی خدماتی از طریق آزمون جذب شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی استاندار لرستان  گفت: برای توزیع پزشکان باید مدلی تعریف شده باشد تا براساس آن پزشکان طبق جمعیت و نیاز تقسیم شوند.

وی اضافه کرد: نیاز است برای تامین نیروی متخصص در این بیمارستان مکاتباتی با وزارتخانه صورت گیرد و درخواست نیرو داده شود تا با آمادگی کامل افتتاح گردد.

کوروش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود:۱۰ سال پیش این بیمارستان کلنگ زنی شد و هم اکنون تحویل موقت شده که در تلاش هستیم در دهه فجر به بهره برداری برسد.

به گفته وی بخش عمده‌ای از تجهیزات نصب شده و تنها سی تی اسکن و ام آر آی باقیمانده که پیگیری برای نصب این دستگاه‌ها ادامه دارد و جانمایی ام آر آی صورت گرفته که بعد از آماده شدن دستگاه ظرف یکماه راه اندازی می‌شود.

ساکی اظهار داشت: تا کنون ۲۵ میلیارد تومان تجهیزات در بیمارستان نصب شده، اما برای سایر تجهیزات تقاضای ۲۵ میلیارد تومان داده ایم تا سایر تحهیزات خریداری و نصب شود.

به گفته وی با توجه به زلزله‌های اخیر بروجرد و مشکلات بیمارستان‌های فعلی به زودی بخش داخلی بیمارستان چمران به این بیمارستان جدید انتقال داده می‌شود تا مورد استفاده قرار گیرد.

ساکی اظهار داشت:۴۰۰ نفر نیرو در این بیمارستان مشغول به کار خواهد شد و ۴۵ نیروی خدماتی از طریق آزمون جذب شده اند.

وی با اشاره به توزیع پزشک در شهرستان بروجرد افزود: توزیع پزشک براساس جمعیت صورت می‌گیرد و تقریبا یک چهارم پزشکان استان در بروجرد هستند.

گودرزی نماینده مردم بروجرد گفت: در شهرستان بروجرد پزشک متخصص قلب زنان وجود ندارد و این یک نیاز برای شهرستان است و نیاز است برای این بیمارستان سهمیه ویژه‌ای در نظر گرفته شود چرا که تابلوی این بیمارستان فوق تخصصی است و نیاز است تعدادی پزشک فوق تخصص در این بیمارستان مشغول به کار شوند.

وی اضافه کرد: انتظار داریم توازن در این نیان برقرار شود و برای بیمارستان درخواست نیرو شود.

گودرزی اظهار داشت: وجود نیرو‌های تخصصی برای این شهر ضروری است و باید مسئولین اصرار در جذب نیرو‌های متخصص داشته باشند.

انتهای پیام/م

۴۰۰ نفر در بیمارستان آیت اله بروجردی (ره) مشغول به کار می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.