بیمارستان آیت الله بروجردی (ره)؛

نبود پزشک عمومی دلیل عدم افتتاح بیمارستان آیت الله بروجردی (ره)

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: وقفه افتتاح بیمارستان آیت اله بروجردی (ره) به دلیل عدم تامین پزشک عمومی و عدم نصب سی تی اسکن است که تا کنون مانع افتتاح طرح شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کامران سبزیان رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد  گفت: بیش از ۹۰ درصد تجهیزات بیمارستان آیت اله بروجردی (ره) نصب شده و تنها بخش اندکی از تجهیزات به همراه دستگاه سی تی اسکن باقی مانده است.

وی اضافه کرد: در صورتی که دستگاه سی تی اسکن در این بیمارستان نصب شود در واقع بیشترین کار صورت گرفته تا بیمارستانی با همه امکانات بتواند به بیماران خدمات مورد نیاز را ارائه دهد.

سبزیان با اشاره به تامین پزشک برای این بیمارستان افزود: قرار است با افتتاح این بیمارستان پزشکان متخصص از بیمارستان‌ها در این بیمارستان مشغول به کار شوند، اما مشکل اصلی که مانع افتتاح این بیمارستان شده، تامین نیروی پزشک عمومی است.

به گفته وی کمبود نیرو را اطلاع داده ایم و در صورت تامین پزشک عمومی و اورژانس این بیمارستان افتتاح می‌شود که در مجموع حدود ۱۲ پزشک عمومی برای این بیمارستان و ارائه خدمات به بیماران نیاز است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد تصریح کرد: در تلاش هستیم تا این بیمارستان به صورت کامل افتتاح شود و بیماران با مراجعه به این بیمارستان بتوانند همه خدمات مورد نیاز را دریافت کنند که در صورت نصب صد درصدی تجهیزات و تامین نیرو این بیمارستان افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: نمی‌توان زمان دقیقی را برای افتتاح اعلام کرد، اما امیدواریم بیمارستان تا چند ماه آینده افتتاح و در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/م

عدم افتتاح بیمارستان آیت اله بروجردی (ره) به دلیل نبود پزشک عمومی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.