بیمارستان آیت‌الله بروجردی؛

آماده سازی ۹۵ درصد تجهیزات بیمارستان آیت‌الله بروجردی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: هم اکنون ۹۵ درصد تجهیزات کلی بیمارستان آیت‌الله بروجردی (ره) آماده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کوروش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: ساخت این طرح از حدود ۱۰ سال پیش آغاز شده و هم اکنون از نظر تجهیزاتی ۹۵ درصد آماده است.

وی عنوان کرد:با توجه به از رده خارج بودن دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان چمران بروجرد، دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان آیت الله بروجردی به این مرکز درمانی اختصاص یافته و در حال انجام مراحل نصب است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین از اختصاص یک دستگاه سی‌تی‌اسکن دیگر به بیمارستان آیت‌الله بروجردی خبر داد.

ساکی پیگیری برای اختصاص و نصب دیگر تجیهزات مورد نیاز این طرح را یادآور شد و افزود:حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در این راستا نیاز است که البته تا کنون تجهیزاتی به ارزش تقریبی ۲۵ میلیارد تومان نصب شده است.

وی در ادامه گفت: با توجه به وقوع زمین لرزه‌های اخیر در شهرستان بروجرد، بخشی داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان رسماً از شنبه هفته آینده در بیمارستان آیت‌الله بروجردی مستقر می‌شود و خدمات درمانی را به بیماران ارائه می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه قریب به ۴۰۰ نیرو در بیمارستانی آیت‌الله بروجردی جذب می‌شود، افزود: ۴۵ نیروی خدماتی نیز آماده جذب هستند و پزشکان متخصص و عمومی مورد نیاز نیز به ترتیب جذب می‌شوند.

ساکی در پاسخ به انتقاد نمایندگان بروجرد مبنی بر عدم تخصیص پزشکان متخصص مورد نیاز در این شهرستان افزود: در مجموع یک چهار نیرو‌های لرستان در بروجرد مشغول به خدمت هستند.

وی در خصوص جذب پزشکان متخصص در استان گفت: امسال ۶۴ پزشک به لرستان اختصاص‌یافته که بخشی در بروجرد جذب شده و تلاش می‌کنیم که پزشکان بیشتری برای شهرستان جذب شود.

انتهای پیام/م

 ۹۵ درصد تجهیزات بیمارستان آیت‌الله بروجردی آماده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.