سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان ؛

راه اندازی نرم‌افزار موبایل کاتالوگ صنایع‌دستی در لرستان

معاون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان گفت: به‌منظور به دست آوردن اطلاعات لازم در رابطه با رشته‌های صنایع‌دستی، نرم‌افزار موبایل کاتالوگ صنایع‌دستی در استان لرستان تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ افشین بابا حسینی، معاون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان گفت : در شش‌ماهه امسال بیش از پنج هزار قطعه از انواع مصنوعات چوبی و چرم‌دوزی در سطح استان لرستان به تولید رسیده است.

وی افزود: به‌منظور به دست آوردن اطلاعات لازم در رابطه با رشته‌های صنایع‌دستی، نرم‌افزاری تحت عنوان موبایل کاتالوگ تهیه‌شده که در حال بهره‌برداری است و علاقه‌مندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

معاون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان گفت: در راستای مستندسازی هنر صنایع‌دستی، طی امسال از تمام کارگاه‌های صنایع‌دستی، عکاسی صنعتی صورت گرفته است.

وی افزود: لرستان دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه انواع صنایع‌دستی است و از گذشته به دلیل موقعیت جغرافیایی که داشته و همچنین به علت نیازهای مردم‌، انواع صنایع‌دستی تولیدشده و موردتوجه قرارگرفته است.

بابا حسینی با اشاره به پتانسیل‌های قوی استان در حوزه هنر تصریح کرد: در این راستا کارهای خوبی توسط صنعتگران صورت گرفته که مورد توجه قرار گرفته است و این در حالی است که تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در حوزه صنایع‌دستی به پیشرفت دست‌ یابیم.

انتهای پیام/د

نرم‌افزار موبایل کاتالوگ صنایع‌دستی در لرستان راه‌اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار