راه اندازی دفتر واکنش سریع به جرایم حوزه فضای مجازی در اردبیل

برای مقابله با آسیب‌ها و تهدیدهای فضای مجازی، دفتر واکنش سریع به جرایم فضای مجازی در حوزه دادستانی اردبیل شروع به کار کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل اظهارداشت: خوشبختانه پلیس مبارزه با موادمخدر استان اردبیل با همکاری سایر نهادهای مربوط اقدامات مناسبی در راستای کشفیات مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان داشته است که با افزایش فعالیت پلیس در این حوزه، فعالیت قاچاقچیان نیز تشدید شده و قطعا شاهد افزایش این فعالیت‌ها نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه ضرورت مقابله با جرایم حوزه مواد مخدر نیازمند فعالیت‌های منسجم‌تری است، گفت: تغییر مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی از جمله مواردی است که باید مورد توجه خانواده‌ها و پلیس باشد چرا که مصرف مواد مخدر صنعتی به مراتب اثرات تخریبی بیشتری دارد و تبلیغات کاذب، سبب گرایش جوانان این مواد می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه باید برای کاهش آمار اعتیاد در جامعه تلاش کنند و بحث پیشگیری از اعتیاد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و نیازمند اقدامات مناسب است.

عتباتی تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های دادستانی اردبیل در راستای مبارزه با مواد مخدر، رصد فعالیت‌های مجرمانه در فضای مجازی است که برای انجام هرچه بهتر این مأموریت و برای مقابله با آسیب‌ها و تهدیدهای فضای مجازی، دفتر واکنش سریع به جرایم فضای مجازی در حوزه دادستانی اردبیل شروع به کار کرده است و در روزهای آینده شورای فضای مجازی استان اردبیل نیز تشکیل می‌شود.

وی در رابطه با ساماندهی معتادان متجاهر نیز بیان کرد: متأسفانه استان اردبیل فاقد مرکز نگهداری و ترک اعتیاد معتادان متجاهر و بی‌خانمان است که امیدواریم با همکاری شهرداری اردبیل بتوانیم مرکز نگهداری معتادات متجاهر را در اردبیل راه‌اندازی کنیم که متأسفانه قول وزیر کشور در سفر به اردبیل برای راه‌اندازی این مرکز، محقق نشد.

 

انتهای پیام/ع

کشفیات مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.