تعطیلی پنجشنبه مدارس آسیب بزرگی به حوزه پرورشی وارد کرد

تعطیل شدن مدارس در روزهای پنجشنبه آسیب بزرگی به حوزه پرورشی مدارس و دانش آموزان وارد کرده است.

تعطیلی پنجشنبه مدارس آسیب بزرگی به حوزه پرورشی وارد کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ گلستانی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با بیان اینکه طرح نماد در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس همدان اجرا می‌شود، گفت: تعطیلی پنجشنبه مدارس لطمه بزرگی به حوزه پرورشی مدارس وارد کرده است.

وی در شورای آموزش‌ و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه طرح نماد در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس به صورت طرح ملی اجرا می‌شود، اظهار داشت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مشکلات آن‌ها در جامعه بدون برنامه‌ریزی و طرح ممکن نیست.

سعید گلستانی با اشاره به اینکه درراستای حمایت از دانش‌آموزان بد سرپرست باید چرخه‌ای در نظر گرفته شود چرا که دانش‌آموزانی که پدران معتاد دارند مورد حمایت قرار نمی‌گیرند، افزود: باید پس از شناسایی این دانش‌ آموزان و خانواده‌های بد‌سرپرست برنامه‌هایی برای اصلاح مشکلات آن‌ها در نظر گرفته شود.

 گلستانی با بیان اینکه  آمارها در حوزه آسیب‌های اجتماعی در خصوص زندانیان نشان می‌دهد که 60 درصد زندانیان فرزندان طلاق و بد‌سرپرست هستند، ادامه داد: امروزه بهترین اشخاص در خصوص توزیع مواد مخدر برای باندهای مواد مخدر کودکان طلاق و بد‌سرپرست هستند.

 معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان بیان کرد: ایجاد سامانه پایش آسیب‌های اجتماعی و سامانه نظام جامع مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان روشی مؤثر در کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

 گلستانی با تأکید بر اینکه تعطیل شدن مدارس در روزهای پنجشنبه لطمه بزرگی به حوزه پرورشی مدارس و دانش آموزان وارد کرده است، ابراز کرد: آموزش‌ وپرورش امروزه برای برگزاری کلاس‌های آموزشی با کمبود ساعت و زمان مواجه است.

انتهای پیام/ج

آسیب بزرگ تعطیلی مدارس  روز پنج شنبه در حوزه  آموزش وپرورش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.