فرماندار گناوه:

مشکلات مدارس گناوه رفع می‌شود

فرماندار شهرستان گناوه با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط اولیا با معلمان، بیان کرد: مشکلات مدارس گناوه رفع می‌شود.

مشکلات مدارس گناوه رفع می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سید علی پاک نژاد صبح چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: تقویت وحدت حوزه و دانشگاه هدف مسئولین شهرستان است و با وحدت این دو خیلی از مشکلات ما قابل حل خواهند بود.

وی اظهار داشت: شاید نگاه دولت و حتی ملت به آموزش و پرورش یک نگاه مصرفی باشد ولی آموزش و پرورش در اصل کارهای زیربنایی انجام می دهد و بسیار تاثیر گذار است.

فرماندار گناوه افزود: باید نگاه مثبت به درآمد زائی آموزش پرورش داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات مالی خود و مدارس را حل کنند البته بعضی از مدارس ما خوشبختانه از نظر مالی مشکلی ندارند و باید تلاش کنیم که دیگر مدارس نیز در شرایط مالی مطلوبی قرار گیرند.

پاک‌نژاد تصریح کرد: باید آموزش‌های خانواده در مدارس در دستور کار قرار گیرد و ارتباط اولیا با معلمان و کادر مدیریتی مدرسه پررنگ و قوی‌تر باشد و همچنین مسائل روحی و روانی دانش‌آموزان با حضور مشاورین و روانشناسان خبره در اولویت کاری قرار گیرد.

لزوم رفع مشکلات آموزش و پرورش

امام جمعه گناوه نیز در این نشست گفت: آموزش و پرورش ترسیم کننده آینده هر مملکت ای است و همه ما باید در کنار هم باشیم تا مشکلاتی که سر راه آموزش و پرورش وجود دارد را حل کنیم.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: حوزه و دانشگاه دو مرکز علمی و دو بال مهمی هستند که در آینده مملکت تاثیر گذار هستند و بدون تردید وحدت حوزه و دانشگاه جزو مهم‌ترین اهداف حضرت امام و رهبری بوده و است.

وی تصریح کرد: همدلی و تلاش حوزه و دانشگاه تاثیر فراوانی در مبارزه با تهاجم فرهنگی دارد که آموزش و پرورش ضلع سوم این مسئله است که نقش پررنگی را ایفا می کنند.

اجرای ۲ پروژه آموزشی

اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش گناوه نیز گفت: دو پروژه عمرانی بسیار مهم و تاثیر گذار سالن استاد بهزادی و مجتمع رفاهی آموزش و پرورش به سرعت در حال انجام است و امیدواریم که در اسفند یا حداکثر در فروردین ماه به توانیم شاهد افتتاح آن باشیم.

وی افزود: در ماه جاری اردوهای راهیان نور با حضور ۲۴۰ دانش آموز به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان و معاونین، فرماندار، بخشدار، جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین، فرمانده بسیج دانش اموزی  و دیگر مسئولین شهرستان را به مناطق جنگی داشته‌ایم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.