امام جمعه موقت بوشهر:

افرادی که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند نزد ملت ایران منفور هستند

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه برخی از افراد همگام با اهداف دشمن در حرکت هستند، گفت: افرادی که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند نزد ملت ایران منفور هستند.

افرادی که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند نزد ملت ایران منفور هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در روز نهم دی‌ماه پاسخ دندان‌شکنی به هنجارشکنان و دشمنان داخلی و خارجی دادند.

وی افزود: مردم همچنان در مقابل افرادی که در مقابل اهداف نظام و انقلاب حرکت می‌کنند ایستاده‌اند و محور اصلی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ولایت فقیه است و افرادی که دل ولی فقیه را خون می‌کنند جایی در بین مردم ندارند.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: بعد از انتخابات سال ۸۸ عده‌ای به بهانه تقلب در انتخابات با هدایت و حمایت بیگانگان درصدد به مخاطره انداختن انقلاب بودند ولی مردم به خوبی پاسخ آنها را دادند.

وی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ با حضور عاشورایی مردم در صحنه ناکام ماند، تصریح کرد: هرچند آنها بهانه خود را ابطال انتخابات عنوان کردند ولی هدف اصلی آنها براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

هاشمی با بیان اینکه اقدامات فتنه‌گران خسارت‌های مادی، معنوی و حیثیتی زیادی برای نظام در داخل و در سطح بین الملل به دنبال داشت افزود: با بی بصیرتی برخی از خودفروختگان داخلی به جمهوریت و اسلامیت نظام حمله شد ولی با هوشیاری مردم ایران این فتنه خنثی شد.

وی بر لزوم بازخوانی فتنه ۸۸ و توجه به نکته های این واقعه تاکید کرد و ادامه داد: نباید نسبت به رفتارها و فتنه های جدید بی‌تفاوت باشیم و باید هوشمندانه در راستای اهداف نظام حرکت کرد.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه ملت ایران افرادی که در راستای اهداف دشمن گام برمی‌دارند را محکوم می‌کنند گفت: برخی از افراد همگام با اهداف دشمن در حرکت هستند و با دروغ و افترا آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کسانی که کشور در اختیار آنها هست و بوده دیگر حق ندارند برعلیه کشور حرف بزنند و باید پاسخگو باشند.

هاشمی با اشاره به اینکه انقلابی بودن یعنی حرکت در مسیر و خط رهبر معظم انقلاب و امام راحل، تاکید کرد: نمی‌شود یک نفر همه کاره کشور باشد و در دهه دوم که مسئولیتی ندارد تبدیل به مخالفان کشور باشند.

انتهای پیام/پ

منفور هستند کسانی که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.