تولیت آستان قدس رضوی:

فتنه پایانی ندارد؛ مراقب فتنه‌های جدید باشیم

تولیت آستان قدس رضوی گفت: جریان فتنه برای ملت ایران اسلامی پایان نگرفته و فتنه‌‎های جدید در راه است.

فتنه پایانی ندارد؛ مراقب فتنه‌های جدید باشیمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مصلای بوشهر گفت: آنچه دشمن را وادار به عقب نشینی و توقف در مقابل ملت ایران کرده است، ایمان ملت ایران اسلامی به خداست.

وی تصریح کرد: دومین مولفه قدرت جامعه ما اقتدار رهبری است.دشمن اقرار دارد که پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی مدیون رهبر و مردمی است که اهل خطر کردن هستند و برای مبارزه با دشمن سر از پا نمی شناسد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: برای حفظ نظام نه فقط نیروهای مسلح بلکه همه حاضرند تا پای جان بایستند.

وی هشیاری، معرفت و بصیرت را از مولفه‌های مهم قدرت و امنیت ملی جامعه عنوان کرد و گفت: برای حفظ نظام باید بصیرت داشت و آگاه بود، زیرا دشمن سوار بر جهل مردم می شود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی دلدادگی به نظام را سرمایه بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: دشمن این سرمایه بزرگ را نشانه گرفته بود و جریان فتنه در کشور برای بی اعتماد کردن مردم به نظام به وجود آمد.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: اما مردم از هر قشر و سلیقه سیاسی به میدان آمدند و انسجام و وحدت ملی را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به ویژگی‌های فتنه 88، ادامه داد: دشمنان به فکراین بودند که در فتنه 88 جا پایی پیدا کنند، کف زدند، امیدوار شدند و بسیج شدند که عقده 34 ساله از موفقیت‌های نظام اسلامی را بگشایند، اما مردم با لبیک به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی با بصیرت به صحنه آمدند و شکوه و عظمتی که این نظام از نام مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به دست آورده بود را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: مردم در 9 دی 88، جلوه ای از بصیرت و میثاق با امام و رهبری را به منصه ظهور نشاندند.

تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر روند ادامه دار فتنه، بیان کرد: جریان فتنه برای ملت ایران اسلامی پایان نگرفته و فتنه‌‎های جدید در راه است. امروز امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به دنبال آن هستند که از هر فرصتی استفاده کنند؛ وظیفه ما این است که فتنه‌های جدید را بشناسیم و در مقابل فتنه گرها با بصیرت برخورد کنیم.

وی همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه گفت: مردم با مشکلاتی در نوع کسب و کار و معیشت مواجه هستند که باید برطرف شود و همگان به ویژه دولت باید خود را دراین زمینه موظف بدانند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی توجه به مسائل اقتصادی را در راس اولویت خواند و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها به این نکته تاکید کرده‌اند که به اقتصاد و مشکلات معیشتی مردم رسیدگی شود.

وی گفت: ایران اسلامی توانمند است، جوانان ما و متخصصان ما توانمند هستند و می‌توانند با تلاش خود مشکلات را حل کنند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: دو قطبی کردن جامعه در این شرایط کارساز نیست، زمان انتخابات گذشته، اکنون باید همه به دنبال حل مشکلات باشند و مردم و دولت برای حل مسائل با یکدیگر همکاری کنند.

وی با اشاره به مطالبات مردم تصریح کرد: مردم به دنبال تحقق مطابات خود هستند اما دشمنان می خواهند بر این موج حق خواهی سوار شوند و این همان فتنه جدید است دشمنان می‌خواهند با شعارهای ناهنجار این خواست را به نفع خود تعبیر کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: هیچ کس باور نمی کرد ختم داعش را سردار سرافراز ما اعلام کند، اما با تلاش مردم و نیروهای نظامی داعش در عراق و سوریه از بین رفت و رهبر معظم فرمودند شما یک غده سرطانی را از بین بردید.

وی خطاب به مردم گفت: شما 8 سال از مرزهای خاکی دفاع کردید، باید به ذخایر و منابع ایمان داشت، ملت ما می‌تواند با اتکای به نیروهای جوان آماده مشکلات را حل کند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با تاکید بر توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: همان طور که در حوزه مختلف مانند نظامی و هوا و فضا دشمنان را ناامید کردیم، در حوزه اقتصاد نیز می‌توانیم دشمن را ناامید کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: نباید به دشمن اتکا کرد، دشمنان تاکنون گره از کار هیچ کشوری را در جهان باز نکرده اند که حالا بخواهند گره مشکلات ما را باز کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: جوانان و ملت عزیز ما اجازه نخواهد داد خواسته‌های و مطالبات به حق مردم مورد استفاده سوء دشمن قرار گیرد.

وی تاکید کرد: با توانمندی و حضور و احساس مسوولیت و حمایت مردم گره ها گشوده خواهد شد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: این ملت در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد و به آن خواهد رسید و ما نیز آنچه برای خدمتگزاری به مردم از دستمان بر می آید، انجام می‌دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر نیز در این مراسم گفت: تنها راه عبور از فتنه بصیرت استقامت و ولایتمداری است.

 آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: فتنه ازجهالت استفاده می‌کند و در مقابل این شیوه دشمن باید بصیرت داشت؛ بصیرت یعنی داشتن آگاهی لازم، تحلیل صحیح، شناخت دشمن و شرایط خود برای جلوگیری از فریفته شدن در مقابل موج سازی دشمنان.

وی بیان کرد: ملتی که دارای استقامت است در مقابل هر گونه تهاجمی چه تهاجم سیاسی چه فرهنگی چه اقتصادی و چه اجتماعی خواهد ایستاد وهرگز شکست نخواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: مردم استان بوشهر انگلیس را به زانو در آورده اند این فتنه گران که جایی در محاسبات سیاسی ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر استانی ولایتمدار است اگر تمام دنیا در مسیر دیگر هم باشند استان بوشهر در مسیر ولایت خواهد بود.

پس از برگزاری آیین گرامیداشت حماسه 9 دی با حضور قشرهای مختلف مردم، شرکت کنندگان در این آیین با شرکت در راهپیمایی و سردادن شعارهای ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، مرگ بر فتنه گر، سربازان حیدریم فداییان رهبریم، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، فتنه گر بصیرت بصیرت، ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است، بر وحدت و بصیرت خود در برابر فتنه دشمنان تاکید کردند.

انتهای پیام/پ

جریان فتنه برای ملت ایران اسلامی پایان نگرفته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.