رئیس اداره ورزش و جوانان:

نبود زمین اهدایی مانع اجرای پروژه‌های ورزشی در زابل شده است

رئیس اداره ورزش و جوانان زابل گفت: اعتبار ساخت سالن ورزشی ۲ هزار و ۵۰۰ نفره و ساختمان جوانان در این شهرستان تصویب شده، اما نبود زمین اهدایی مانع از اجرای این پروژه‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مسعود دهمرده  رئیس اداره ورزش و جوانان زابل در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: اگر زمینی از سوی مردم به اداره ورزش و جوانان زابل اهدا شود این طرح‌ها به زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان اضافه خواهد شد.

دهمرده از پیشرفت ۶۰ درصدی ساخت خانه کشتی در زابل خبرداد و افزود: منطقه سیستان از ظرفیت بسیار بالای در زمینه کشتی برخوردار است و تکمیل خانه کشتی در این منطقه سبب پیشرفت ورزش می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین ساخت خانه کبدی در شهرستان زابل پنج درصد پیشرفت داشته که با پیگیری‌های انجام شده به دنبال تکمیل آن هستیم.

وی با اشاره به فعالیت ۴۰ هیات ورزشی در زابل تاکید کرد: هیات‌های ورزشی کبدی، کشتی، فوتسال، پینگ پنگ، تکواند و کاراته از جمله فعال‌ترین هیات‌های ورزشی این شهرستان هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان زابل گفت: پنج سالن ورزشی پارسال طی برگزاری مناقصه‌ای به بخش خصوصی واگذار شده است.

دهمرده اظهار داشت: واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی در کل کشور اجرایی شده است در حالی که برای این منطقه باید نسخه‌ای متناسب با شرایط و خشکسالی‌های متداوم برنامه ریزی کرد.

وی بیان کرد: استعداد یابی در رشته‌های مختلف ورزشی از سوی هیات‌های ورزشی شهرستان زابل در مدارس و دانشگاه‌ها آغاز شده است.

وی افزود: افزون بر سه هزار نفر در رشته‌های مختلف ورزشی از ابتدای امسال تاکنون زیر پوشش بیمه ورزشی قرار گرفته اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان زابل گفت: افزون بر ۱۲ نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و ۱۵ نشست تخصصی با حضور کارشناسان ادارات از ابتدای امسال تا کنون در این شهرستان برگزار شده است.

دهمرده اظهار داشت: پنج سمن در بخش جوانان از ابتدای امسال تا کنون ثبت شده و ۱۵ سمن دیگر نیز مراحل قانونی خود برای ثبت خود را طی می‌کنند.

انتهای پیام/ع

ساخت خانه کبدی درزابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار