شیراز میزبان همایش گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از برگزاری همایش گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در شیراز خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد رضا ابراهیمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر امروز شنبه در نشست خبری آخرین فعالیت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: همایش صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر با رویکرد توسعه اشتغال بهبودیافتگان و خانواده‌های آسیب دیده با ظرفیت در بخش گردشگری صبح دوشنبه هفته جاری در شیراز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نقش اصناف و صنعت گردشگری و صنایع دستی در توسعه کار آفرینی و اشتغال، چالش‌ها و فرصت‌های اجتماعی شدن با رویکرد پیشگیری و استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای سازمان‌های مردم نهاد و اقدامات سازمان‌های مردم نهاد در صیانت اجتماعی و ارتقاء سطح سلامت روانی بهبودیافتگان از محور‌های همایش است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس در خصوص میهمانان همایش صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، بیان کرد: قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ریاست جمهوری، استاندار فارس و ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در این همایش حضور دارند.

ابراهیمی اضافه کرد: از جمله برنامه‌های جنبی این همایش، برگزاری ۳ پنل آموزشی، برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های سازمان‌های مردم نهاد و تقدیر از خانواده‌های شهدا است.

انتهای پیام/ن

همایش گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار