مشکل اصلی صنایع استان فروش محصولات است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان، گفت: مشکل اصلی صنایع استان تولید نیست، بلکه فروش محصولات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آیت اللهی موسوی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و پشتیبان معین های مناطق 4 و 5، ضمن تشکر از حضور نماینده های معین های این مناطق و فرمانداران و هم چنین نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: در زمینه اقتصاد مقاومتی باید به پتانسیل های هر منطقه توجه شود زیرا هر شهرستان مستعد یک طرح خاص است و با این رویکرد در هر شهرستان طرح های جداگانه ای پیش می رود.


وی به پیشرفت اقتصاد مقاومتی در استان اشاره کرد و افزود : استاندار کرمان در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، گام های موثری برداشته که مشخص ترین آن ها تعیین معین های اقتصادی به منظور پیگیری و سرمایه گذاری در راستای این سیاست ها در استان است.


آیت اللهی موسوی با بیان این که اجرای اقتصاد مقاومتی تنها وظیفه یک دستگاه نیست، اظهار داشت: تمام نهادها و ارگان ها باید در این زمینه اقدام و همکاری کنند.


معاون استاندار کرمان، در مورد مشکلاتی که در راه تحقق اقتصاد مقاومتی وجود دارد، گفت: مسئولین استان نگاه مثبتی به اقتصاد مقاومتی دارند و تلاش می کنند تا گام های موثری برای نزدیک شدن به تحقق اقتصاد مقاومتی در استان برداشته شود اما نکته ای که نباید فراموش شود این است که مشکلاتی در این زمینه برای ما وجود دارد که می توان به استعلامات بخش دولتی و عدم تفویض اختیارات کشوری به استان که روند حرکت امور را کند می کند، اشاره کرد.


وی در خصوص بازاریابی محصولات تولید شده در استان، اظهار داشت: تولید بدون در نظر گرفتن نیاز بازار، منابع و سرمایه ها را تباه می کند.


آیت اللهی موسوی ادامه داد: امروزه ما در صنایع و معادن استان مشکل تولید نداریم بلکه مشکل اصلی صنایع، نبود بازار است که باعث بسته شدن آن ها می شود که ما در این زمینه برای حمایت از تولید کنندگان ، کارگروهی را با اتاق بازرگانی و کارشناسان صنعت و معدن تشکیل خواهیم داد تا زمینه بازاریابی محصولات تولید شده در استان و خارج از استان یا حتی خارج از کشور را فراهم سازد.

انتهای پیام/ی

نبود بازار باعث تعطیلی معادن می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار