لزوم همکاری دهیاران در جذب بازمانده گان از تحصیل

مدیر آموزش و پرورش باوی بر لزوم همکاری دهیاران در جذب بازماندگان از تحصیل در این شهرستان تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مجید موحدیان، مدیر آموزش و پرورش باوی گفت: آموزش نیروهای حق التدریس برای کیفیت بخشی به آموزش، از اولویت های آموزش و پرورش باوی است.

وی افزود: جلسات گذشته شورای آموزش و پرورش شهرستان مصوباتی داشت که روند اجرا شدن آن ها به کندی پیش می رود که در این خصوص انتظار مشارکت بیشتری از سوی ادارات شهرستان را داریم.

موحدیان در ادامه با اشاره به اهمیت جذب بازماندگان از تحصیل و نقش آن در توسعه نیروی انسانی شهرستان اظهار داشت: انتظار داریم همانند گذشته  دهیاران با آموزش و پرورش همکاری کنند و نسبت به شناسایی و معرفی بازماندگان از تحصیل در روستاها اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان باوی بیان  کرد: در جلسه گذشته مقرر شد که شهرداری ها گزارش هایی را از همکاری این دستگاه ها با آموزش و پرورش ارائه دهند و انتظار می رود این امر هرچه زودتر صورت بگیرد.

موحدیان در ادامه بیان داشت: در استخدام نیروهای جدیدالاستخدام حق التدریس، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان باوی کارنامه خوبی را نسبت به بکارگیری نیروهای تحصیل کرده بومی شهرستان از خود برجای گذاشته است و اکنون آموزش این معلمان برای کیفیت بخشی به نحوه تدریس آن ها از اولویت های آموزش و پرورش باوی است .

انتهای پیام/م

آموزش معلمان حق التدریس از اولویت های آموزش و پرورش باوی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.