معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول از توقف تخریب آرامگاه های خانوادگی در بقعه محمد بن جعفر(ع) این شهرستان بدلیل بازتاب منفی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر عیسی زاده، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول با اشاره به آغاز اجرای طرح تخریب آرامگاه های خانوادگی در بقعه محمد بن جعفر(ع) با هدف اجرای طرح توسعه این بقعه با دستور دادستانی از سوی اداره اوقاف اظهار کرد: اجرای این طرح بدلیل بازتاب منفی در جامعه موقتا متوقف شد.

وی بیان داشت: به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به قبرها در زمانم تخریب اتاقک آرامگاه ها، سطح قبرها با یونولیت پوشانده شده اند.

عیسی زاده به ادامه محوطه سازی در بقعه محمد بن جعفر (ع) اشاره و تصریح کرد: محوطه این مکان زیارتی نیز پاکسازی شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول اذعان داشت: به علت حساسیت ایجاد شده در این رابطه براساس بازدید صورت گرفته فعلا روند تخریب آرامگاه های خانوادگی در این زیارتگاه متوقف شده تا اداره میراث فرهنگی نیز به این موضوع ورود کند و ارزیابی کارشناسی صورت گیرد تا مشکلی از نظر میراث فرهنگی پیش نیاید.

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح توسعه بقعه محمدبن جعفر(ع) با دقت و حساسیت بیش تری اجرا می شود، اظهار کرد: طرح جامع توسعه این بقعه با هدف بهسازی و زیباسازی آستان و با اخذ مجوزهای لازم انجام شده است، ضمن اینکه عرصه و اعیان آستان نیز به طور کامل به نام اوقاف می باشد و هیچ کس در محل آستان مالکیت ندارد.

انتهای پیام/گ

تخریب آرامگاه های خانوادگی متوقف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
۱۲۳
۲۳:۱۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
وقتی بدون هماهنگی صاحبان قبرها اقدام به تخریب میشود موج ناراحتی به راه میوفتد