باقری مطرح کرد؛

افزایش اعتماد فرهنگیان با انتخاب دو معلم در صندوق ذخیره

مدیرکل آموزش و پرورش تهران گفت: انتخاب دو عضو هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان از میان معلمان اعتماد بیشتر این جامعه را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباسعلی باقری با اشاره به دو رخداد شایسته و در حال جریان وزارت آموزش و پرورش مبنی بر انتخاب دو عضو هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان از میان معلمان و شیوه پیشنهادی انتصاب مدیران مدارس اظهار کرد: این موضوعات موجب افزایش مشارکت و تصمیم گیری‌های معلمان در امورمربوط به خود و حوزه تعلیم و تربیت می شود و  نظارت و اعتماد بیشتر جامعه فرهنگیان را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: این اقدامات باعث می‌شود تا شاهد مشارکت حداکثری فرهنگیان تهرانی در امر انتخاب دو عضو هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان و انتصاب مدیران مدارس باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: بزرگترین سرمایه هر سازمانی از جمله صندوق ذخیره فرهنگیان اعتماد و اطمینان خاطر ذینفعان آن سازمان است.

باقری انتصاب مدیران مدارس را از طریق شیوه‌های مردم سالارانه و مشارکت بیشتر خود، زمینه مناسبی برای انتخاب مدیران شایسته و توانمند قلمداد و بر اجرای دقیق و موثر این دو رخداد در بین جامعه فرهنگیان شهر تهران تاکید کرد.

آیین افتتاحیه ستاد راهبری انتخابات صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد و بطحایی در این مراسم با تأکید بر استفاده از نظرات فرهنگیان در تصمیم گیری‌ها گفت: سامانه انتخابات الکترونیکی نمایندگان فرهنگیان طرحی برای تقویت مشارکت معلمان در تصمیم سازی هاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
حقوق فرهنگیان کی افزایش می یابد ؟
آخرین اخبار