واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری در زیباکنار خرم آباد

یک‌دستگاه خودروی پژو پارس، در خیابان زیباکنار شهر خرم‌آباد واژگون شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  شب گذشته یک‌دستگاه خودروی پژو پارس با ۳ سرنشین به دلیل بی‌احتیاطی راننده و عدم رعایت سرعت مطمئنه، در خیابان زیباکنار خرم‌آباد واژگون شد.

بر اساس اعلام عوامل پلیس راهور مستقر در محل حادثه، خوشبختانه به هیچ‌یک از سرنشینان خودروی واژگون شده آسیب نرسیده، اما این سانحه خسارات مالی در پی داشته است.

یکی از شاهدان عینی گفت: در حال پیاده‌روی در محدوده دریاچه کیو بودم که ناگهان صدای ترمز یک خودرو باعث وحشت حاضرین در محل شد.

وی افزود: خودرو پس از طی مسافتی کوتاه با بلوار زیباکنار برخورد کرد و به طور کامل واژگون شد.

این شهروند خرم‌آبادی در ادامه گفت: خوشبختانه هر ۳ سرنشین خودرو موفق به خروج از کابین شدند که علائم و نشانه‌ها حکایت از سلامتی جسمی آنان داشت.

در همین راستا، یکی از عوامل سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد  در محل حادثه گفت: به محض اطلاع از موضوع، فورا در محل حاضر شدیم و ضمن قطع نیروی برق خودرو، کلیه عوامل خطرناک را کنترل و خنثی کردیم لذا، خوشبختانه این حادثه رانندگی خسارت جانی در پی نداشت، اما خودرو مذکور دچار خسارت شد.

واژگونی خودرو در زیباکنار خرم آباد

 گفتنی است، این چندمین حادثه رانندگی طی یک ماه گذشته در خیابان زیباکنار خرم‌آباد است، لذا لازم است تا مسئولین ترافیک شهری، در خصوص رفع مشکلات این منطقه پر تردد چاره‌اندیشی کنند.

واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری در زیباکنار خرم آباد

انتهای پیام/د

تصادف رانندگی در شهر خرم آباد

برچسب ها: حوادث ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.