امیری مطرح کرد:

افتتاح بزرگترین مرکز شیمی درمانی و پرتو درمانی با تعرفه‌های دولتی

مدیر بیمارستان آرش، گفت: طی 2 ماه آینده بزرگترین مرکز شیمی درمانی و پرتو درمانی شرق تهران با تعرفه‌های دولتی راه اندازی خواهد شد.

افتتاح بزرگترین مرکز شیمی درمانی و پرتو درمانی با تعرفه‌های دولتیبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مجید امیری مدیر بیمارستان آرش در مراسم افتتاحیه اتاق عمل جنرال بیمارستان آرش و بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از این بیمارستان، گفت: شرق تهران از حیث مراکز درمانی خدمات زنان محدود است و بیمارستان آرش تنها بیمارستان زنان در شرق تهران است که با مراجعه روزانه هزار نفر به درمانگاه و حدود 150 نفر به اورژانس باید ساختار فیزیکی این بیمارستان توسعه پیدا می‌کرد تا شاهد ارتقاء خدمات و ارائه هر چه بیشتر و بهتر خدمات به این گروه‌ها باشیم، ارتقاء تعداد و تجهیزات اتاق عمل بیمارستان و افزایش تخت‌های بیمارستانی با متود جدید از اتفاقات خوب این بیمارستان است.

 وی اظهار کرد: در بحث ارتقاء بیمارستان‌ها، ارتقاء اتاق عمل با متود جدید و ایجاد شرایط ویژه اتاق عمل که کنترل صد در صدی عفونت‌های بیمارستانی حین عمل را با روش مکانیزه ایجاد خواهد کرد، نوید بخش جریانات خوبی است که این دانشگاه امروز افتتاح این اتاق عمل ویژه را کلید زد و بیمارستان آرش تنها مرکز درمانی در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران است که با این روش آغاز به کار خواهد کرد.

بومی سازی روش اتاق عمل مدولار بوسیله بیمارستان آرش

 امیری اظهار کرد: روش اتاق عمل مدولار که بومی سازی آن توسط بیمارستان آرش محقق شد این امکان را می‌دهد تا در اتاق با هر عمل شرایط خاصی فیزیکی ایجاد کنیم، دیوارهای اتاق عمل با قابلیت‌های جا به جایی فضای فیزیکی بیشتری را ایجاد خواهد کرد که در مواقع گوناگون از آن استفاده‌های مطلوب خواهد شد و در این اتاق عمل خاص می‌توانیم حرارت‌های گوناگونی را برای اتاق در نظر بگیریم و سیستم تهویه، سرمادهی و گرمادهی این اتاق‌ها بسته به عمل جراحی با صلاح دید پزشک تغییر خواهد کرد.

 وی با اشاره به اتاق عمل مدولار که توسط بیمارستان آرش بومی سازی شده، اظهار کرد: کنترل عفونت‌های بیمارستانی از دیگر دغدغه‌های بیمارستان‌هاست که با این نوع اتاق عمل شاهد کاهش این نوع عفونت‌ها و ارتقاء سلامت خواهیم بود.

 امیری گفت: بیمارستان آرش بیمارستان جامع بانوان در شرق تهران است که به دلیل اهمیت سلامت روان بانوان و امکانات درمانی این گروه‌ها شرایط خاصی برای آن در نظر گرفته‌ایم و در بخش‌های NICU تسهیلات خاصی را ایجاد خواهیم کرد.

 وی در پایان از افتتاح بزرگترین مرکز شیمی درمانی و پرتو درمانی شرق تهران با تعرفه‌های دولتی در این مرکز خبر داد و افزود: امیدواریم با توسعه خدمات گامی در راستای کمبود مراکز درمانی شرق تهران برداریم و در منطقه شاهد اقدامات خاص و تاثیر گذاری باشیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار