خستگی و بی توجهی به جلو مهمترین علت تصادفات

معاون اورژانس استان اصفهان گفت:تمام تصادفاتی که در چند روز گذشته رخ داده، به‌طور عمده یا براثر خواب‌آلودگی راننده و واژگونی خودرو یا بر اثر بی توجهی به جلو در جاده‌های استان اتفاق افتاده است.

علیرضا قاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به اینکه آمار تصادفات و اعزام‌های اورژانس اول فروردین ماه در پایان روز اعلام خواهد شد، اظهار داشت: تعداد عملیات روز گذشته اورژانس 223 مورد بوده است که تیم‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شده و امدادرسانی کرده‌اند.

وی ادامه داد: تعداد مأموریت‌های غیر تصادفی اورژانس در روز گذشته حدود 423 مورد بوده است که تیم‌های اورژانس در سراسر استان در محل حاضر شده‌اند.

معاون اورژانس استان اصفهان درباره تعداد تصادفات جرحی و فوتی روز گذشته نیز گفت: تمامی 223 موردی که روز گذشته تیم‌های اورژانس در محل حادثه حاضرشده‌اند، به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها اعزام‌شده‌اند و آمار فوتی‌ها به‌صورت متحد و مجموع در آینده اعلام خواهد شد.

قاسمی تصریح کرد: در طرح امداد و نجات نوروزی اورژانس 142 پایگاه شهری و جاده‌ای در استان اصفهان تا 15 فروردین به‌صورت ویژه با حضور 940 پرسنل متخصص اورژانس فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان توصیه‌های ایمنی به رانندگان اظهار داشت: تمام تصادفاتی که در چند روز گذشته رخ داده، به‌طور عمده یا براثر خواب‌آلودگی راننده و واژگونی خودرو یا بر اثر بی  توجهی به جلو در جاده‌های استان اتفاق افتاده است.

معاون اورژانس استان اصفهان ادامه داد: متأسفانه بسیاری از رانندگان براثر کم‌تجربگی و اینکه تجربه مسافرت در جاده‌های پرتردد را ندارند اقدام به حضور در این مسیرها می‌کنند و براثر خستگی زیاد دچار سانحه می‌شوند.

قاسمی درباره پرحادثه‌ترین محور استان در روز گذشته اظهار داشت: محور اصفهان به تهران بیشترین تعداد سانحه را در روز گذشته به خود اختصاص داده است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار