افتتاح بیمارستان شهید جلیل یاسوج به زودی

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی از افتتاح بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج تا دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا درمجلس شورای اسلامی در حاشیه بازید از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: بیمارستان 283 تخت خوابی شهید جلیل یاسوج تا دوماه آینده افتتاح می شود.
غلام محمد زارعی افزود: در حال حاضر این بیمارستان در حال تجهیز امکانات است که با بهره برداری از آن بخش عظیمی از مشکلات حوزه درمانی استان به ویژه شهرستان های بویراحمد و دنا رفع می شود.
وی با اشاره به اینکه نحوه خدمات رسانی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج مطلوب است گفت: خوشبختانه این بیمارستان به خوبی در این ایام به مردم خدمت رسانی می کند ومردم هم از نحوه خدمات رسانی مسئولان و کارکنان این بیمارستان رضایت دارند.
رییس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج هم گفت: برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات به بیماران در ایام نوروز در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انجام شده است.
سعیدی افزود: امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد بیماران کمتر بوده وخوشبختانه در بیمارستان شهید بهشتی در ایام نوروز هیچ گونه فوتی تاکنون گزارش نشده است.
 
انتهای پیام/ش

بهره برداری از بیمارستان شهید جلیل یاسوج تا دوماه آینده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.