فرمانده تیپ 40 ارتش اردبیل؛

بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در اردبیل برگزار می شود

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی اردبیل گفت: مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی فردا در اردبیل برگزار می‌شود.

سرهنگ کریم چشک، فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد صیاد شیرازی روز سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه امسال از ساعت 10:30 تا 12:30 در محل مسجد سرچشمه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شده و در این یادواره برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی افزود: براساس هماهنگی‌های انجام شده در این مراسم یکی از همرزمان شهید صیاد شیرازی، سرهنگ دکتر جعفری که آزاده و جانباز بوده سخنرانی خواهد کرد و در کنار آن برنامه‌های دیگری نیز برگزار می‌شود.

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی اردبیل همچنین افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم روز 29 فرودین‌ماه که به روز ارتش نام گرفته است در اردبیل با اجرای برنامه‌های مختلف در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

سرهنگ چشک از برگزاری رژه نیروهای مسلح در 29 فروردین‌ماه با محوریت تیپ 40 متحرک هجومی ارتش خبر داد و گفت: مراسم این رژه در میدان ارتش با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی برگزار خواهد شد که تمهیدات اساسی در این زمینه اتخاذ شده است.

وی از عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا در روز 24 فروردین‌ماه خبر داد و افزود: این مراسم نیز با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

رژه نیروهای مسلح در 29 فروردین‌ماه برگزار می شود

 

برچسب ها: ارتش ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.