برگزاری همایش پدران آسمانی در دهدشت

ویژه برنامه " شکوه صبر " با هدف تکریم پدران شهدا در سالن شهید آوینی شهر دهدشت برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه در این برنامه گفت: طبق روال هر ساله، ویژه برنامه پدران آسمانی به مناسبت سالروز ولادت امام علی (ع) در سطح کشور برگزار می شد که امسال به علت مصادف شدن سالروز ولادت امام علی (ع) با ایام تعطیلات نوروزی،برگزاری این برنامه را به بعد از تعطیلات موکول کردیم.
سید کمال‌الدین دولتخواه افزود: هدف از برگزاری این برنامه انتقال فرهنگ صبر، عظمت و بزرگی پدران شهدا به عنوان یک میراث و ارزش والا به نسل‌های آینده است.
دولتخواه با بیان اینکه پدران شهدا نقش بی بدیلی را در پرورش نسلی فاخر و ارزشمند ایفا کردند، افزود: پرورش نسلی فاخر و بزرگ مدیون تربیت پدران و مادرانی است که چنین فرزندان بزرگی را تربیت کردند که این انسان‌های بزرگ امروزه به عنوان شهدا، جانبازان و ایثارگران در سطح جامعه معرفی می‌شوند.
وی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه بر اساس وظایف ذاتی که دارد یادواره‌های مختلفی را در سطح شهرستان برگزار می‌کند.
دولتخواه افزود: از ابتدای امسال دو برنامه مختلف پیرامون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان برگزار شد و تا پایان امسال برنامه‌های دیگری نیز بر اساس مناسبت‌های مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

 همایش پدران آسمانی در دهدشت برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار