مردم مناطق زلزله زده نيازمند نشاط و اميد هستند

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري کرمانشاه گفت: آنچه امروز مردم مناطق زلزله زده به آن نيازمند هستند، نشاط و اميد است و همه بايد تلاش كنيم تا نشاط و اميد را در جامعه نهادينه كنيم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه، محمد ابراهيم الهي تبار معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري کرمانشاه گفت:زلزله اي كه اتفاق افتاد يكي از بزرگترين زلزله هايي بود كه وقوع چنين زلزله اي در كشور كمتر سابقه داشته است به طوريكه 9 شهرستان را در برگرفت و به نزديك به 1900روستا خسارت وارد شده است.

وی گفت:هموطنان عزيزمان در همان روزهاي اول براي كمك در كنار مردم آسيب ديده حضور يافتند و در كمك رساني به مناطق زلزله زده ،مسئولين را به بهترين نحو ممكن كمك كردند.

وی افزود: فرمان و پيام مقام معظم رهبري سبب شد يك ركورد تاريخي در بحث امداد و نجات اتفاق بيفتد به طوريكه تا ساعت 11 صبح روز بعد از زلزله هيچ كس زير آورا نماند و نزديك به هفت هزار نفر مصدوم از طريق هوايي و زميني به بيمارستانهاي مركز استان و تهران منتقل شدند.

معاون سياسي و امنيتي استانداري اظهار داشت :در بحث بازسازي مناطق زلزله زده انصافا استاندار و مسئولين تلاش هاي زيادي مي كنند و علي رغم همه مشكلات امروز شاهد هستيم كار بازسازي به خوبي انجام مي شود و حتي برخي واحد ها تحويل داده شده است.

وي  گفت:دولت قول داده است كه همه واحد هاي روستايي تا پايان شهريور ماه به مالكين آنها تحويل داده شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تحویل واحدهای مردم  مناطق زلزله زده تا پایان شهریور

برچسب ها: کرمانشاه ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.