تشییع پیکر مطهر شهدای مرزبانی در اردبیل

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: پیکر پاک 2 شهید مرزبان فردا بعد از اقامه نماز جمعه از مصلا اردبیل تشییع خواهد شد.

علی واحد ،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: پیکر پاک و مطهر استواریکم 'یوسف پیرانه ' و استواریکم ' محبوب قربانی ' 2 تن از مرزبانان که سه شنبه شب در درگیری با تروریست ها در شهرستان مرزی سردشت از توابع آذربایجان غربی به شهادت رسیده بودند، عصر چهارشنبه با استقبال پر شور آحاد مردم وارد اردبیل شد.

وی گفت: امشب مراسم شبی با شهدا برای این 2 شهید عزیز که همزمان با شب شهادت حضرت علی(ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمدند برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل بیان کرد: روز جمعه هم بعد از اقامه نماز جمعه پیکر این دو شهید دلاور مرزبان از مقابل مصلا اردبیل تشییع و پس از انتقال به زادگاهشان در روستای جبه دار اردبیل و فولادلوی بیله سوار به خاک سپرده خواهند شد.

واحد گفت: در شب شهادت حضرت علی‌(ع) حدود 20 نفر از اشرار از کشور عراق در صدد ورود به کشورمان از مرز سردشت برای ایجاد ناامنی و خدشه‌دار کردن آرامش و امنیت کشور بودند که با تلاش نیروهای مرزبانی کشورمان در این نقطه مرزی خسارات سنگینی متحمل شدند اما متاسفانه 2 تن از مرزبانان که از اهالی استان اردبیل بودند در این درگیری به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ع

شهادت مرزبانان اردبیلی در شهرستان سردشت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جهانگيري
۲۲:۰۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
روحشان شاد و يادشان گرامي باد شهداي پر افتخار ما درود خداوند بر شما باد. سروده اي از استاد سالار عقيلي عزيز. وقتي وطن به خون خودش تشنه مي شود عشق است اگر نصيب رگم دشنه مي شود خون مرا بريز به رگهاي ميهنم هرگز به حرمت وطنم دم نمي زنم
Iran (Islamic Republic of)
جهانگيري
۲۲:۰۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
انشا الله روحشان شاد ديدارشان باامام حسين ع شهدا ما شرمندهايم .