لزوم حمایت صدا و سیمای آذربایجان شرقی از صنعتگران

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی بر لزوم حمایت از واحدهای صنعتی استان برای افزایش تولید محصولات داخلی تاکید کرد.

حمایت صدا و سیمای آذربایجان شرقی از صنعتگرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  سید محسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، در دیدار مسئولان شرکت ماشین سازی تبریز گفت : رسانه ملی برای حمایت از تولید ملی و کالاهای ایرانی عزم جدی دارد.

وی افزود : افزایش تولید برنامه های فاخر با رویکرد حمایت از صنعت در صدا و سیمای استان دراولویت قرار دارد و تلاش می شود برنامه های که قابلیت پخش در شبکه های سراسری دارد تهیه و پخش شود.

لطیفی ادامه داد : شرکت ماشین سازی تبریز به عنوان صنعت مادر در آذربایجان شرقی در طی سالهای اخیر با فراز ونشیب های زیاد مواجه بود که امیدواریم با همت مدیر جدید ، این شرکت پویا تر و فعال تر از قبل در صنعت استان بدرخشد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نقش رسانه ملی و شبکه استانی را در توسعه صنعت مهم دانست و ابراز امیدواری کرد با مشارکت فعالان صنعتی استان جایگاه گذشته صنعتی و اقتصادی آذربایجان شرقی احیا شود.

در این نشست قربانعلی فرخزاد مالک جدید شرکت ماشین سازی تبریز گزارشی ازروند واگذاری این شرکت و برنامه های آتی توسعه و نوسازی این واحد تولیدی ارائه کرد.

وی گفت :تلاش می شود با نوسازی شرکت ماشین سازی افق روشنی از این صنعت در استان ترسیم شود تا ضمن کمک به تولید کنندگان این بخش ، کارگران و فعالان این حوزه با آرامش و بدون دغدغه به تولید بپردازند.

در این دیدار هم تفاهم نامه همکاری مشترک بین صدا و سیمای استان و شرکت ماشین سازی تبریز امضا شد.

 

انتهای پیام/

 

حمایت صدا و سیمای آذربایجان شرقی از صنعتگران

برچسب ها: صداوسیما ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار