دور دنیا با نوآوران؛

از رباتی که همبازی کودکان می‌شود تا زانوی مصنوعی برای دوچرخه سواری معلولان

محققان موفق به طراحی و ساخت ربات‌هایی شده‌اند که به کمک کودکان تک فرزند می‌آید.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در سراسر جهان است که سبب رشد و پیشرفت جوامع و باز شدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از این محصولات بپردازیم.

سفارش آنلاین محصولات  به کمک سبد رباتیک مخصوص

به تازگی محققان موفق به ساخت سبد خرید رباتیکی شده‌اند که سفارش آنلاین مشتریان را انتخاب و بسته‌بندی می‌کند؛ این ربات در فروشگاه‌های مختلف قرار می‌گیرد و سفارش آنلاین مشتریان را انتخاب و بسته‌بندی می‌کند یعنی این قابلیت را دارد که به انبار رفته و سفارش را تهیه و  بسته‌بندی کرده و برای مشتری بفرستد.

جعفری /

 زانوی مصنوعی برای کمک به معلولان ساخته شد

یکی از مخترعان مفصل زانویی را برای دوچرخه‌سواران ساخته است که امکان خم شدن زانو تا 170 درجه را به ورزشکاران می‌دهد؛ این زانوی مصنوعی از جنس آلومینیوم و تیتانیوم ساخته شده است و روی پا نصب می‌شود؛ این دوچرخه  از مقاومت دوچرخه اطمینان کامل داشته باشند.

جعفری /

رباتی که همدم کودکان تک فرزندی می‌شود

یکی از مخترعان رباتی را طراحی و ساخته است که برای کودکان نقش خواهر و برادر را بازی می‌کند؛ این ربات کاملا شبیه به انسان است و قابلیت صحبت کردن دارد و می‌تواند به کودکان دروس مختلف را یاد دهد همچنین با نصب برنامه‌ای هوشمند بر روی تلفن همراه ربات کنار کودک قرار می‌گیرد و تمام فعالیت‌های او را به والدین گزارش می‌دهد.

جعفری /

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار