نگاهی به گزینه‌های احتمالی هدایت فولاد خوزستان

مدیران تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از برکناری ۲ سرمربی در این فصل به دنبال گزینه‌ی مناسبی برای هدایت تیمشان هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فولاد خوزستان در ابتدای فصل کار را با سرمربی فصل گذشته اش یعنی پورموسوی شروع کرد اما پس از 6 دیدار و به دلیل نتایج ضعیف مدیران این تیم تصمیم گرفتند او را برکنار و دستیارش ایلی استان را جایگزین او کنند.

ایلی استان هم نتوانست رضایت هواداران و مدیران این تیم را جلب کند و او هم همانند پورموسوی فقط 6 دیدار بر روی نیمکت فولاد نشست و در هفته ی دوازدهم لیگ برتر از سمتش برکنار شد. پس از استان عزیز فریسات مربی این تیم به صورت موقت به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شد.

قصد داریم به گزینه های احتمالی هدایت فولاد خوزستان بپردازیم:

1)حسین فرکی

حسین فرکی یکی از گزینه های اصلی هدایت فولادی ها به شمار می رود. این مربی سابقه هدایت فولادی ها در لیگ برتر را دارد و توانسته این تیم را در فصل 92-93 قهرمان این رقابت ها کند. پس از اخراج پورموسوی از فولاد هم احتمال سرمربی گری فرکی به گوش می رسید اما خود این مربی هرگونه مذاکره با این تیم را رد کرده بود. اما با توجه به عملکرد خوبی که این مربی در دوران هدایت این تیم داشته است همیشه به عنوان یکی از گزینه های سرمربی گری فولاد به شمار می رود.

2)عزیز فریسات

عزیز فریسات که هم اکنون به طور موقت هدایت سرخ پوشان اهوازی را به دست دارد. یکی از گزینه های مدیران فولاد به شمار می رود. فریسات در نخستین دیداری که به عنوان سرمربی روی نیمکت فولاد خوزستان نشسته بود، بازیکنان این تیم توانستند پس از هشت هفته دوباره هوادارانشان را خوشحال کنند و با یک بازی حساب شده تیم فوتبال پیکان را شکست دهند. اگر فریسات بتواند روند روبه رشد فولاد را حفظ کند احتمال آن وجود دارد که به عنوان سرمربی جدید از سوی مدیران فولاد انتخاب شود.

3) مهدی تارتار

مهدی تارتار که در این فصل همانند فصل گذشته هدایت تیم فوتبال پارس جنوبی جم را بر عهده دارد و توانسته با این تیم نتیجه های خوبی را در لیگ برتر کسب کند و با 19 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به استقلال در رده پنجم جدول قرار دارد. شرایط بد مالی در این تیم باعث شده تا هم خود تارتار و هم بازیکنان پارس جم از شرایط ناراضی بوده باشند و طبق شنیده ها حتی مدیران فولاد با او صحبت هایی در رابطه با هدایت این تیم کرده اند. اما مهدی تارتار پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن گفت، دوست دارم به کارم در پارس جنوبی جم ادامه دهم. باید دید که او در نیم فصل دوم هم در پارس خواهد ماند یا هدایت فولادمردان را برعهده خواهد گرفت.

4) یحیی گل محمدی

یحی گل محمدی در این فصل با تیم پدیده دست به کار بزرگی زده است و توانسته با 29 امتیاز بالاتر از تیم هایی همچون سپاهان اصفهان، پرسپولیس و تراکتور صدرنشین لیگ برتر باشد. بازیکنان و کادرفنی پدیده با مشکلات زیادی از جمله مشکلات مالی شدید دست و پنجه نرم می کنند و این اتفاق حتی باعث شده بود گل محمدی مدتی کوتاهی از سرمربی گری این تیم کناره گیری کند اما با مساعدت شهردار مشهد و با کمک های مالی که به تیم پدیده شد او به کارش بازگشت. اما همچنان تمام مشکلات این تیم حل نشده است و از یحیی می توان به عنوان یکی از گزینه های هدایت فولاد خوزستان نام برد.

تیم فولادخوزستان در 2 هفته ی پایانی نیم فصل باید به مصاف تیم ذوب آهن که علیرضا منصوریان را به تازگی به عنوان سرمربی خود برگزیده و تیم قدرتمند تراکتورسازی برود. باید دید فریسات می تواند به عنوان سرمربی موقت از این 2 دیدار دست پر از زمین خارج شود یا مدیران این تیم مجبور خواهند شد سرمربی جدید خود را معرفی کنند.


بیشتر بخوانید:

کرمی: زمانی که مقابل پیکان عقب افتادیم ناامید نشدیم

نیمکت بی ثبات زرد و قرمز های جنوب/ فولادی‌ها راه سیاه جامگان را در پیش گرفته است؟

فریسات: در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم/ "فولاد آره نا" یکی از بهترین ورزشگاه‌های ایران است


انتهای پیام/

مدیران فولاد به دنبال چه گزینه هایی برای هدایت تیمشان هستند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار