جاده های کردستان همچنان لغزنده است / اختلال در تردد‌ها به دلیل مه و یخ زدگی در جاده‌ها

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: پیش بینی می‌شوند روند یخ زدگی و لغزنده بودن سطح جاده‌ها از بامداد تا اوایل روز تا اواخر هفته آینده موجب ایجاد اختلال در تردد‌ها شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دانش زندی گفت: کاهش دید به علت مه گرفتگی و یخ زدگی سطح جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های ارتباطی این استان موجب اختلال در تردد وسایل نقلیه شده است.

وی افزود:با توجه به پایداری هوا در استان از شامگاه دوشنبه در جاده‌های استان شاهد یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده‌ها بویژه مناطق غرب از جمله مریوان، سروآباد و کامیاران هستیم.

زندی بیان کرد: با توجه به اعلام هواشناسی، پیش بینی می‌شوند روند یخ زدگی و لغزنده بودن سطح جاده‌ها از بامداد تا اوایل روز تا اواخر هفته آینده موجب ایجاد اختلال در تردد‌ها شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه پدیده مه گرفتی از دیگر پدیده‌های غالب در این استان است، اضافه کرد: اکنون در مسیر مریوان - مرز باشماق دید افقی به کمتر از ۱۰ متر و در محور بیجار - دیواندره به کمتر از ۵۰ متر کاهش یافته است.

زندی یادآور شد: این پدیده‌تر بیشتر گردنه‌های استان در جاده‌ها حکم فرماست که در محور‌هایی مانند سنندج - سقز، سنندج - مریوان و سقز - مریوان بیشتر از سایر نقاط است.

انتهای پیام/م

تداوم روند یخ زدگی و لغزنده بودن سطح جاده‌های کردستان تا اواخر هفته  آینده

برچسب ها: آب وهوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.