کاهش دعاوی حقوقی گردشگران با انجام طرح پژوهشی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: آسیب شناسی از شکایات گردشگران در قالب یک طرح پژوهشی و مطالعاتی می‌تواند دعاوی حقوقی بین مسافران و دفاتر خدمات مسافرتی را کاهش دهد.

به گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در پاسخ به درخواست اعضای کمیسیون رسیدگی به شکایات گردشگران مبنی بر اصلاح و بروزرسانی تعدادی از بند‌های آئین نامه که موجب تسهیل روند رسیدگی به شکایات می‌شود، گفت: موارد مطرح شده در آئین نامه به معاونت گردشگری کشور منعکس خواهد شد تا در صورت تایید برای اصلاح به هیئت وزیران برده شود.

وی گفت: رسیدگی به شکایات گردشگران توسط نمایندگان صنفی موجب صحت و دقت بالای آرای صادر شده می شود که در نهایت این امر افزایش اعتماد عمومی گردشگران به صنعت گردشگری کشور را در پی دارد.

شهرام علیمحمدی معاون گردشگری استان تهران در حاشیه این جلسه با اعلام اینکه نگاه پیشگیرانه، بروز مشکلات برای گردشگران و دفاتر خدمات مسافرتی را به حداقل می‌رساند، افزود: مشاوره حضوری و تلفنی کارشناسان انجمن دفاتر خدمات مسافرتی با گردشگران می‌تواند پیشنهاد اجرایی و عملیاتی در این خصوص باشد.

وی اظهار کرد: برای تحقق دولت الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری مراجعین، ثبت شکایات گردشگران با مشارکت انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در آینده نزدیک به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: گردشگری ، مسافرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.