بهره برداری از یک طرح در اورژانس بابل

اتوماسیون عملیاتی سازمان اورژانس بابل به بهره برداری رسید.

ابوالقاسم لعلی رئیس سازمان اورژانس و فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بابل در حاشیه این افتتاح در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با بیان اینکه سامانه فرماندهی عملیات اورژانس پیش بیمارستانی موسوم به اتوماسیون عملیات اداری دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری است، گفت: با راه اندازی اتوماسیون، زمان رسیدن بربالین مددجو و زمان مدیریت اعزام کاهش می‌یابد و دقت و مدیریت هوشمند اعزام و راهبری آمبولانس‌ها و همچنین دقت واحد تریاژ با دردسترس قراردادن ابزار تریاژ هوشمند افزایش می‌یابد.

وی افزود: حذف فرم اطاعات بیمار و صرفه جویی در هزینه چاپ و بایگانی فرم ها، دریافت اطاعات انلاین و توان ارائه آمار لحظه‌ای از تمامی فرایند‌ها واطاعات جاری، ارسال اطاعات الکترونیک مدد جو به بیمارستان  و HIS بیمارستانی، ذخیره کلیه اطاعات از قبیل: مکالمات و زمان ها،   صورت گرفته در یک پوشه از مزایای این اتوماسیون است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: نمایش آنالیز لحظه‌ای از واحد‌های مختلف از قبیل: تماس دریافتی، ماموریت‌های درجریان، ارجاعات بیمارستانی، ارائه آمار دقیق از فرایند ماموریت از لحظه برقراری تماس مددجو، پایان ماموریت، مدیریت بهتر ناوگان آمبولانس توسط GPS و مدیریت انلاین ماموریت‌ها تحت نظرواحد کنترل کیفیت از دیگر مزایای این طرح است.

لعلی با اشاره به اینکه درشرایط فعلی مجبوریم اطاعات دریافتی را چندین بار در فرم‌های مختلف پر کنیم، افزود: با سامانه  جدید از دوباره کاری جلوگیری می‌شود و سرعت عمل و دقت افزایش و حجم کار کاهش می‌یابد.

وی گفت: با اجرای اتواماسیون، پزشک بیمارستان از لحظه حضور تکنسین بر بالین بیمار امکان مشاهده شرح حال  و تمام مشخصات او را خواهد داشت، لذا آمادگی بیمارستان برای پذیرش بیمار افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ م

افتتاح اتوماسیون عملیاتی سازمان اورژانس بابل

برچسب ها: اورژانس ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار