حیدری: اعتماد رئیس فدراسیون باعث شد به هدفم برسم

سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان گفت: اعتمادی که رئیس فدراسیون به من کرد و تلاش‌های خودم دست به دست هم دادند تا به هدفم برسم.

حیدری: اعتماد رئیس فدراسیون و تلاش خودم باعث شد به هدفم برسم

فاطمه سادات حیدری سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد انتخابش به عنوان بهترین مربی هویت بخش اسکواش در سال ۲۰۱۸ گفت: من تقریبا ۷ سال است سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان هستم و مسلما برای رسیدن به چنین جایگاهی زمان زیادی گذاشته ام و سخت تلاش کرده ام. ۷ سال است که من در اردو‌های شبانه روزی ۳ تا ۴ ماه حضور دارم. اعتمادی که رئیس فدراسیون به من کرد و تلاش‌های خودم دست به دست هم دادند تا به هدفم برسم. می‌دانم که مسئولیتم بعد از این بسیار بیشتر خواهد شد و باید تلاشم را برای بالا بردن سطح و اطلاعتم بیشتر کنم تا بتوانم دفعات بعدی عناوین بهتری کسب کنم.

مسابقات انفرادی از مسابقات تیمی مشکل‌تر است

او در مورد مسابقات قهرمانی آسیا که در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد گفت: تمرینات در حال برگزاری است. این مسابقات به شکل انفرادی برگزار می‌شود و ۲ بازیکن ما در این بازی‌ها شرکت خواهند کرد. مسابقات انفرادی کمی با مسابقات تیمی تفاوت دارد و کار بچه‌ها در این مسابقات دشوار‌تر است. ما هدفمان را برای مسابقات تیمی قهرمانی آسیا که فروردین سال آینده برگزار خواهد شد در نظر گرفته ایم. در این مسابقات به دنبال بهبود رتبه‌ای هستیم که سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا بدست آوردیم، در آن مسابقات به رتبه ۶ رسیدیم. بیشتر تمرکزمان روی مسابقات تیمی سال بعد است.

بازیکنان ما رنکینگ ندارند

حیدری در مورد اینکه با توجه به سختی کار آیا امیدی به کسب مقام در مسابقات انفرادی دارند یا خیر گفت: مسابقات انفرادی نسبت به مسابقات تیمی مشکل‌تر است و بازیکنان با یک شکست از دور مسابقات کنار می‌روند. از طرفی بازیکنان ما رنکینگ ندارند و امکان دارد در همان راند اول به سید یک مسابقات بخورند. به همین علت این مسابقات چندان قابل پیش بینی نخواهد بود. در مسابقات گروهی بازیکنان فرصت بیشتری دارند و در صورت شکست در یک بازی می‌توانیم روی بازی بعدی مان در گروه حساب کنیم. در بازی‌های انفرادی فقط یک شانس وجود دارد و در صورت باخت حذف می‌شوید.

او در مورد اینکه اسکواش کشورمان چگونه موفق یه طی مسیر پیشرفت شده است گفت: سال به سال تجربه بازیکنانمان افزایش پیدا می‌کند. مربیان نیز همینطور. ما جزو معدود فدراسیون‌هایی هستیم که در کنار مردان همیشه تیم دختران نیز به مسابقات اعزام می‌شوند. این اعزام‌ها و اردو‌های برون مرزی به ما کمک زیادی می‌کند و به دنبال این هستیم تا چنین اردو‌هایی را بیشتر برگزار کنیم. تمام این موارد باعث شده است اسکواش کشورمان پیشرفت کند. روز‌هایی بود که ما زمانی در یکی بازی موفق به کسب امتیاز می‌شدیم خوشحال می‌شدیم. اما حال دیگر به چنین چیزی قانع نیستم و به دنبال پیروزی هستیم. امیدوارم در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.


بیشتر بخوانید:

سلیمانی: شمیرانی تمرکزش را روی مسابقات اروپایی گذاشته است

تیم ملی اسکواش عازم مالزی می‌شود

شهنازی: فدراسیون اسکواش باید به دنبال کسب سهمیه برای المپیک ۲۰۲۴ باشد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار