آسمان در اغلب نقاط خراسان رضوی صاف است/وزش باد پدیده غالب استان در چند روز آینده

با بررسی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی، آسمان در غالب نقاط استان صاف تا کمی ابری و پدیده جوی غالب در استان وزش باد می‌باشد.

آسمان در اغلب نقاط خراسان رضوی صاف است/وزش باد پدیده غالب استان در چند روز آیندهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، با بررسی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی، آسمان در غالب نقاط استان صاف تا کمی ابری و پدیده جوی غالب در سطح استان وزش باد می‌باشد.
 
وزش باد در برخی نواحی (بویژه نواحی جنوب و نوار شرق) طی ساعات بعد از ظهر گاهی شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین از بعد از ظهر چهارشنبه و پنجشنبه شاهد افزایش ابرناکی و رگبار و رعد و برق پراکنده در نوار شمالی و شمال غرب استان خواهیم بود. طی این مدت تغییرات دمایی قابل ملاحظه نخواهد بود.

طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ۱۰ درجه سلسیوس خنک‎ترین و سرخس با بیشینه دمای ۳۸ درجه سلسیوس گرمترین شهر‌های استان خراسان رضوی بوده‌اند.
 
طی این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مقدس مشهد به ترتیب ۱۷ و ۳۴ درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه هواشناسی تایباد با سرعت ۵۴ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

پیش بینی وضعیت جوی خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار