انفجار تروریستی در دیاله عراق

منابع خبری از انفجار خودروی بمب گذاری شده در اقدامی تروریستی در شهر بعقوبه مرکز استان دیاله عراق خبر دادند.

انفجار تروریستی در دیاله عراقبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع خبری از انفجار خودروی بمب گذاری شده در شهر بعقوبه مرکز استان دیاله عراق خبر دادند.

در پی این حادثه که نیرو‌های مبارزه با تروریسم را هدف قرار داده بود، استاندار دیاله دستور اجرای مقررات منع آمدوشد در این استان را از روز چهارشنبه صادر کرد.

این اقدام تروریستی خسارت جانی نداشت.

این در حالی است که در پی اعتراضات پراکنده مردم عراق در برخی از مناطق این کشور، دولت در دو استان بابِل و بغداد، قانون منع آمد و شد اعلام کرد.

یک منبع امنیتی عراق که نامش فاش نشده، اعلام کرد این قانون در استان بابل از ساعت ۱۹ امشب به وقت محلی آغاز و تا ساعت ۵ صبح فردا ادامه خواهد داشت. منبع امنیتی گفت که این قانون را کمیته امنیتی استان بابل وضع کرده است.

براساس این گزارش، قانون منع آمد و شد در بغداد هم وضع شده و این قانون از ساعت ۲۴ امشب (سه‌شنبه) تا ساعت ۶ صبح فردا (چهارشنبه) در بغداد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۴۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
ای ملت عراق ای مسئولان عراق ای نمایندگان قانونی ملت عراق: تا دیروز با دشمنان عراق رودر رو و در خاکریزهائی که مقابل هم بودید می جنگیدید و دشمنان و تجهیزاتشان روبروی چشمان شما بود و با اتحاد و وحدت کلمه توانستید معاندان مسلح خود را در تمام جبهه های مثلث شرارت آمریکا و اسرائیل و اعراب مرتجع وهابی-سلفی را شکست دهید اما امروز معاندان و دشمنان مثلث شوم آمریکائی-اروپائی و اسرائیلی و عرب های مرتجع وهابی-سلفی که تامین کننده "پترودلارهای" توزیعی بین ارتش نادیدنی و نامحسوس رسانه ای شبکه های اجاره ای علیه ملت عراق که بر شتر مطالبات بحق و قانونی مردم عراق سوار شده اند و این شتر را هی میکنند افسار هدایت شتر مطالبات مسالمت آمیز مردمی عراق را بدست گرفته اند.... امروز این جنگ شما بسیار بسیار سخت تر از جنگ دیروز شمابا داعش است دیروز دشمن مقابل شما بود و از روبرو با شما می جنگید اما امروز دشمن با "سربازان نامرئی رسانه های آمریکائی-اروپائی و اسرائیلی و عربی جاهلی مرتجع وهابی-سلفی با شما در حال جنگ است بنابراین این جنگ شما سخت تر از "جنگ رودررو با داعش" است که مستقیم سر از تن عراقی ها جدا میکرد یا در آتش میسوزاند و یا به نوامیس شما خیانت میکرد امروز بدون اینکه رودررو با شما بجنگند "نامحسوس با شما وارد جنگ" شده اند و افسار شتر مطالبات بحق مردمی عراق را از آنان دزدیده و به انحراف هدایت میکنند......جنگ امروز شما بسیار سخت تر است و فقط و فقط با تکیه به الله و کتاب الله و اتحاد و وحدت آحاد ملت و دولت میتوانید بر این قائله خدعه و نیرنگ معاندان عراق پیروز شوید اگر به الله متمسک شوید و با هم متحد شوید میتوانید همانطور که دشمنان خود را در جبهه های رودررو شکست دادید در جبهه های "نامحسوس سربازان رسانه ای" دشمنان را هم شکست دهید دشمنان شما چون در جنگ روبرو و مقابله رو در رو شکست مفتضحانه خوردند به سوی اینگونه جنگیدن رو آورده اند همین سناریو در لبنان نیز در حال اجراء میباشد که همگی سکانسهای در حال اجراء ریشه در آمریکا و اسرائیل و اروپا و اعراب خودفروخته جاهل منطقه که یا وهابیون ویا سلفیون هستند و با "پترودلارهای" خود همانطور که ارباب گاوچرانشان دستور داده هزینه ها را پرداخت میکنند تا حکومت هایشان از طرف آمریکا حمایت و برقرار شود...
آخرین اخبار