سالگرد چهارده سالگی اولین توییت منتشر شده در توییتر

یک منبع خبری تصمیم گرفت تا با انتشار تصویری از اولین توئیت منتشر شده در فضای مجازی خاطرات افراد را از ۱۴ سال پیش زنده کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توییتر یک شبکهه اجتماعی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا ۲۸۰ حرف، پیام متنی را که توییت نامیده می‌شود، ارسال کنند و با کاربران دیگر که آنان را دنبال می‌کنند به اشتراک بگذارند.

شبکه اجتماعی توییتر در ماه مارس سال ۲۰۰۶ توسط جک دورسی و دو شخص دیگر تاسیس شد و در ماه ژوئن همان سال رسما به صورت گسترده شروع به فعالیت کرد. این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۲ توانست تا بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر را به خود جذب کند و ۳۴۰ میلیون توئیت را در خود جای داد. این برنامه موفق شد تا سال ۲۰۱۳ به ده سایت برتر دنیا تبدیل شود و کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. تا سال ۲۰۱۸ این سرویس اینترنتی توانست تا میزبان بیش از ۳۲۱ میلیون فعال در ماه باشد.

تصویری از شروع فعالیت توئیتر

امروز که منبع خبری تصمیم گرفت تا آغاز تمامی این فعالیت‌ها را به کاربران یادآوری کند. این منبع یا انتشار تصویری از اولین توئیت منتشر شده در حساب کاربری خود نوشت: " چهارده سال پیش در چنین روزی، اولین توئیت منتشر شد. آیا شما اولین توئیت خود را به یاد دارید؟ ". همچنین در توئیت منتشر شده نوشته شده بود: " فقط در حال آماده‌سازی توئیترم هستم".

انتشار تصویر اولین توئیت منتشر شده در توئيتر


بیشتر بخوانید: لپ‌تاپ‌های جدید MacBook Air هفته آینده به بازار عرضه می‌شوند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار