توزیع بیش از ۲ هزار بسته حمایتی میان اقشار نیازمند سقز

فرماندار ویژه سقز گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ بسته حمایتی (کالای اساسی) در میان افراد نیازمند، کم درآمد و بی بضاعت این شهرستان که تحت پوشش هیچ ارگان حمایتی نیستند، توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کامیل کریمیان  ضمن قدردانی از حافظان سلامت و کادر درمانی بیمارستانی شهرستان سقز،گفت: بعد از اینکه ویروس کرونا در شهرستان شیوع پیدا کرد بصورت خودجوش کمپین‌های مردمی برای حمایت از افراد کم درآمد و قشر ضعیف جامعه تشکیل و کمک‌هایی جمع‌آوری و میان آنها توزیع گردید.

او با بیان اینکه استانداری کردستان و مجموعه خیرین استان در اقدامی حمایتی، ۴۰ هزار بسته حمایتی را در ۲ مرحله برای توزیع میان اقشار نیازمند تامین کردند، افزود: در مرحله اول ۱۵ هزار بسته در میان اقشار محروم شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

فرماندار ویژه سقز با اشاره به اینکه سهم این شهرستان از ۱۵ هزار بسته مرحله اول، ۲ هزار و ۲۰۰ بسته حمایتی است، یادآور شد: این بسته‌های حمایتی شامل مواد غذایی (برنج، مرغ و روغن) است.

کریمیان اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که بسته‌های حمایتی را در میان افراد نیارمند واقعی، کارگران فصلی، روستاییان، خانواده نیازمند ساکن در حاشیه شهر، افراد ضعیف جامعه که تحت پوشش هیچ ارگان حمایتی نیستند و همچنین افرادی که محل درآمد آنها در معرض خطر قرار گرفته است، توزیع کنیم.

او با تاکید بر اینکه این افراد را از طریق ائمه جماعت، کمپین و انجمن‌های مردمی فعال شناسایی کردیم، گفت: از انجمن‌ها و کمپین‌های مردمی که در طول بحران کرونا، مردم و بیمارستان‌های سقز را یاری کردند قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.