اشتغال ۳۰۰ آزمایشگر در دکل‌ها و آزمایشگاه‌های شرکت ملی حفاری

معاون مدیریت سیالات شرکت ملی حفاری ایران گفت: بیش از ۳۰۰ نفر آزمایشگر در موقعیت استقرار دکل‌های حفاری و آزمایشگاه‌های تخصصی و صنعتی شرکت ملی حفاری ایران مشغول به کار هستند.

امید علی ممبینی گوداژدر معاون مدیریت سیالات شرکت ملی حفاری ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک زاد روز حکیم آزمایشگر، پژوهنده، دانشمند و پزشک نابغه سید اسماعیل جرجانی و روز آزمایشگر به همکاران آزمایشگر در شرکت، گفت: گرچه این روز به علوم آزمایشگاهی و تحقیقات پزشکی تعلق دارد، اما بهانه‌ای است تا از آزمایشگران دیگر بخش‌های آزمایشگاه‌های صنعتی با توجه به گستردگی و اهمیت کار آنان نیز تجلیل به عمل آید.

او اظهار داشت: در بخش سیالات شرکت ۷۴ آزمایشگاه مختص دستگاه‌های حفاری فعالیت دارد که با توجه به اقماری بودن کار بر روی دکل‌ها در مجموع نزدیک به ۳۰۰ نفر آزمایشگر در آن‌ها انجام وظیفه می‌کنند.

ممبینی گوداژدر افزود: این در حالی است که این شرکت چند آزمایشگاه از جمله آزمایشگاه سیمان و انگیزش (مواد و سیمان) در حوزه مدیریت مواد و سیالات، آزمایشگاه تخصصی شیمی در مدیریت امور مهندسی، مواد متریال در مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت و یک آزمایشگاه مجهز در بخش آموزش و تجهیز نیروی انسانی در مدیریت منابع انسانی دارد که از شماری آزمایشگر و کارشناس آزمایشگاهی مجرب بر خوردارند.

این مقام مسئول بیان داشت: برخورداری از آزمایشگاه‌های تخصصی مرتبط با سیالات حفاری، مواد و افزایه‌های شیمیایی و همچنین اولین آزمایش مواد معدنی و آلی که از چاه‌ها خارج می‌شود، متریال ساخت قطعات و تجهیزات کاربری در صنعت حفاری در پاسخگویی به نیاز‌های عملیاتی و خدمات جانبی حفاری را یک مزیت و شاخص مهم عنوان کرد که خدمات خود را با بهره مندی از کارشناسان با تجربه و دانشگاهی ارائه می‌دهند.

معاون مدیریت سیالات شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: آزمایشگران شرکت ملی حفاری ایران در آزمایشگاه ها، دستاورد‌های قابل توجهی در صنعت حفاری داشته اند که همواره مورد توجه آزمایشگاه‌های دانشگاه و مرکز پژوهشگاه صنعت نفت واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.