انتشار ۱۶ هزار خبر کرونایی توسط رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سه ماهه اول امسال ۱۶ هزار خبر کرونایی توسط رسانه‌های استان منتشر شده است.

انتشار ۱۶ هزار خبر کرونایی توسط رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدعلی پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره کرونا با اشاره به زحمات کادر درمان از زمان شیوع کرونا گفت: رسانه‌ها در کنار کادر درمان اقدام به انتشار خبر‌های کرونایی برای اطلاع‌رسانی به مردم کردند.
 
پیرسبزی افزود: همه ما وامدار خبرنگار و رسانه هستیم که امنیت اطلاع‌رسانی و امنیت بخشی جامعه مدیون قلم‌های آن‌ها است.

او با اشاره به جانفشانی‌های کادر درمان از زمان شیوع کرونا بیان کرد: در طول چند ماه گذشته همه دستگاه‌ها در کنار جانفشانی کادر درمان پای کار بودند در طول چند ماه اخیر و به منظور پاسداشت اقدامات حوزه پزشکی ۴ جشنواره با ۲۰ برنامه متنوع برگزار شد که در "جشنواره استندآپ ۶۰ اثر"، "جشنواره فیلم کوتاه ۴۰ اثر"، "جشنواره تجسمی ۱۲۰ " و "جشنواره در خانه بمانیم" ۱۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

پیرسبزی با اشاره به تولید و انتشار ۱۶ هزار خبر کرونایی در سه ماهه امسال، گفت: انتشار این میزان خبر نشانه ایثارگری اصحاب رسانه است.
 
او با اشاره به اینکه جشنواره خبری پیشگیری و مقابله با کرونا با مشارکت حوزه هنری و بسیج رسانه برگزار شد، بیان کرد: این جشنواره در ۴ بخش بود که جمعا ۱۶۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که داوری و برگزیدگان این دوره از جشنواره مشخص شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.