اتصال ۱۰۰ درصدی مدارس شهری یزد به شبکه ملی اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزدگفت:۹۶۰ مدرسه شهری در استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی اتصال مدارس شهری به شبکه ملی اطلاعات، گفت: با اتمام طرح هوشمندسازی مدارس در استان ۹۶۰ مدرسه شهری به شبکه ملی اطلاعات متصل و از اینترنت رایگان بهره مند شدند.

او افزود: با اجرای این پروژه به عنوان یکی از دستاورد‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان که با همت مجموعه مخابرات منطقه و آموزش و پرورش استان زودتر از موعد به اتمام رسید، تمام مدارس حوزه شهری از طریق سرویس اینترنت پرسرعت ثابت به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

او اجرای این طرح را منطبق با ماده ۶۹ قانون برنامه ششم اعلام کرد و ادامه داد: اتصال این مدارس به شبکه ملی اطلاعات گامی در رشد و شکوفایی علمی دانش آموزان استان مخصوصا در شرایط ناشی از کرونا است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به پایان طرح هوشمندسازی مدارس روستایی در ماه گذشته، اظهار داشت: با اتمام این طرح ۴۸۶ مدرسه روستایی از طریق سرویس اینترنت ثابت و ۱۴ مدرسه روستایی در بستر اینترنت پرسرعت همراه به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار