انتصاب مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس

طی حکمی از سوی معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی، «غلامرضا سالاری» به سرپرستی تعزیرات حکومتی استان فارس منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس، سرابیان معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی کشور، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به پرونده‌های متشکله بوده که از سوی دستگاه‌های نظارتی به این سازمان ارسال می‌شود.

او، بیان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید، سازمان تعزیرات حکومتی با حمایت از تولید کننده و مصرف کننده در بازار حضور مستمر و کافی را دارد.

سرابیان، تصریح کرد: دستگاه‌های قانونگذار مشخص کرده اند نیروی انتظامی و گمرک و سازمان صمت در رابطه با قاچاق کالا و نیز دانشگاه علوم پزشکی در موضوع تخلفات بهداشتی، دارویی مرجع تشکیل پرونده و نظارت هستند.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی کشور، ادامه داد: در شرایط فعلی بازار و مشکلاتی که بوجود آمده، بازرسان پس از کشف تخلف و تشکیل پرونده گزارش آن را در اختیار روسای شعب سازمان تعزیرات حکومتی قرار می‌دهند که آنان در حدود قانون اقدام به صدور حکم می‌کنند.

طی حکمی از سوی معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی، «غلامرضا سالاری» به سرپرستی تعزیرات حکومتی استان فارس منصوب شد.

در پایان این مراسم از خدمات مبشری مدیر کل سابق تعزیرات حکومتی استان فارس تقدیر شد.

انتهای پیام /ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار